فرهاد و منصوریان باهم علیه سپاهان؛ جدال پرتکرار با استقلال!

فرهاد و منصوریان باهم علیه سپاهان؛ جدال پرتکرار با استقلال!

نبرد سپاهان و استقلال در دور برگشت رقابت‌های لیگ از حساسیت‌های بالایی برخوردار است، نبردی که سبقه طولانی با خاطرات فراموش نشدنی برای هواداران دو تیم دارد. 

کد خبر : ۱۱۸۷۷۱
بازدید : ۳۱۷

یکی از با اهمیت‌ترین نبرد‌های تاریخ فوتبال ایران را سپاهان و استقلال برگزار می‌کنند، سابقه بازی این دو تیم به ۸۱ بازی می‌رسد و قرار است نبرد هشتاد و دوم پنج شنبه این هفته در ورزشگاه نقش جهان سپاهان به میزبانی نمانیده پر افتخار اصفهان برگزار شود.

هر دو تیم در بازی‌های گذشته به ۳۰ پیروزی دست یافته اند و برای سبقت از هم دیگر به نبرد ۸۲ پا می‌گذراند.

عکس قدیمی

یکی از ماندگارترین بازی‌های دو تیم در نبرد ۲۱ و در ۲۶ دی سال ۱۳۷۶ در جام آزادگان و در ورزشگاه آزادی برگزار شد، جایی که تیم ناصر حجازی سر مربی آن روز‌های استقلال موفق شد. در روز درخشش علیرضا منصوریان با نتیجه دو بر یک سپاهان کربکندی را شکست دهد تا استقلال در آن نبرد که میزبان بود برنده این جدال پرتکرار شود.

این بار بعد از ۶۱ بازی دو تیم باید باز هم با هم روبرو شوند، مربیان دو تیم دیگر ایرانی نیستند، منصوریان و مجیدی به جرگه مربیان پیوستند، دو هم بازی که هر دو با استقلال در پیراهن مربیگری هم برابر سپاهان پیروز شده اند و باید در روز‌هایی که در لیگ برتر هدایت هیچ تیمی را به عهده ندارند، به تماشای نبردی بنشینند که خود با آن خاطره‌های زیادی را ساختند.

منبع: ورزش سه

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید