سرویس «توییتر بلو» در دسترس کاربران اندروید!

سرویس «توییتر بلو» در دسترس کاربران اندروید!

سرانجام پس از مدت‌ها انتظار، کاربران اندرویدی نیز می‌توانند از طریق گوگل پلی اشتراک سرویس توییتر بلو را دریافت کنند.

کد خبر : ۱۱۹۰۷۰
بازدید : ۷۵۱۵

سرویس توییتر بلو سرانجام در دسترس کاربران اندروید قرار گرفت و مانند iOS، خرید اشتراک آن از طریق گوگل پلی فقط ماهانه ۱۱ دلار برای کاربران هزینه دارد.

توییتر صفحه معرفی سرویس آبی خود را بروزرسانی کرده تا قیمت آن برای دستگاه‌های اندروید را اطلاع‌رسانی کند. البته این سرویس فقط در دسترس کاربران اندروید برخی کشور‌های منتخب از جمله ایالات متحده، بریتانیا، کانادا، استرالیا، نیوزلند و ژاپن قرار گرفته است و در آینده به مناطق جدیدی راه خواهد یافت.

کارمزد توییتر بلو برای اندرویدی‌ها

تا قبل از این، اگر قصد داشتید تا از سرویس تو‌ییتر بلو در گوشی‌های اندرویدی خود استفاده کنید، باید هزینه اشتراک آن را از طریق وب یا دستگاه‌های iOS می‌پرداختید. البته باید به این نکته توجه داشت که پرداخت از طریق گوگل، ۳ دلار بیشتر از پرداخت از طریق مرورگر وب هزینه خواهد داشت. در واقع، توییتر اساساً کارمزد ۳۰ درصدی غول‌های فناوری را از کاربران می‌گیرد.

سرویس توییتر بلو

توییتر همچنین اخیراً برای درآمدزایی بیشتر، فروش حق اشتراک یک‌ساله توییتر بلو را با تخفیف ۱۲ درصدی در اختیار کاربران قرار داد. این گزینه جدید، روز گذشته معرفی شد که معادل پرداخت ۷ دلار در ماه به جای ۸ دلار است.

اشتراک توییتر بلو یک علامت آبی در کنار نام شما قرار خواهد داد و همچنین از طریق آن می‌توانید به چندین ویژگی اختصاصی دسترسی داشته باشید. یکی از این ویژگی‌ها امکان تماشا پیش‌نمایش توییت است که همچنین به کاربران این امکان را می‌دهد که ارسال آن را لغو کنند. علاوه بر این، به پوشه بوک‌مارک‌ها، تم‌ها و آیکون‌های سفارشی برنامه دسترسی دارید.

برنامه‌های توییتر برای سرویس تو‌ییتر بلو در شرایطی پیش می‌رود که گزارش‌ها از عدم پرداخت اجاره دفاتر این شرکت خبر داده بودند. به‌دنبال همین اتفاق، مالک ساختمان مقر اصلی این شبکه اجتماعی در سان‌فرانسیسکو از توییتر شکایت کرده است. فایننشال تایمز هم در گزارش جدیدی به نقل از سه منبع نامشخص اعلام کرده که اولین قسط از وام ۱۳ میلیارد دلاری ایلان ماسک برای خرید تو‌ییتر احتمالاً در اواخر ژانویه باید پرداخت شود.

منبع: دیجیاتو

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید