(عکس) انگری برد به دنیای واقعی گام نهاد!

(عکس) انگری برد به دنیای واقعی گام نهاد!

یک عکاس حیات وحش در نبراسکا عکسی را ثبت کرده است که ثابت می‌کند پرندگان بازی موفق Angry Birds در دنیای واقعی وجود دارند.

کد خبر : ۱۱۹۱۶۱
بازدید : ۴۳۷۶

اسکات تیلور یک عکاس اهل کولریج، نبراسکا است که با ثبت عکس واقعی از یکی از پرندگان بازی انگری بردز در طبیعت، توجه مردم در رسانه‌های اجتماعی را به خود جلب کرده است.

عکس | "انگری برد" به دنیای واقعی گام نهاد!

تیلور از نوجوانی پس از انجام یک پروژه عکس برای سازمان جوانان ۴H وارد دنیای عکاسی شد. او که اکنون ۴۸ سال سن دارد، همچنان با گرفتن عکس از طبیعت و حیات وحش، عشق خود به عکاسی را دنبال می‌کند.

قضیه از این قرار است که وقتی پدر تیلور تعدادی از پرندگان رنگارنگ را در دان‌خوری‌ای که برای پذیرایی از پرندگان خارج از خانه قرار داده بودند، مشاهده کرد، به تیلور زنگ زد و اطلاع داد. بعد از اینکه تیلور با دوربینش به پنجره آشپزخانه مشرف به حیاط منزل رفت، متوجه تعدادی کاردینال در کنار دان‌خوری احاطه‌شده با درختان شد.

عکس | "انگری برد" به دنیای واقعی گام نهاد!

همین که او شروع به عکاسی از یک کاردینال خاص کرد، پرنده مستقیماً به سمت تیلور اوج گرفت. دوربین او لحظه‌ای را ثبت کرد که در آن بال‌های کاردینال محکم در بدنش فرو رفته است و پرنده را شبیه یک توپ قرمز کرکی که در هوا شناور مانده نشان می‌دهد.

عکس | "انگری برد" به دنیای واقعی گام نهاد!

تیلور می‌گوید دلیل اینکه به‌نظر می‌رسد پرنده به سمت او پرواز می‌کند این است که دانخوری پرنده مستقیماً بین درختی که در تصویر می‌بینید و پنجره آشپزخانه که او آن را برای گرفتن عکس باز کرده بود، قرار دارد. تیلور اضافه می‌کند:« کاردینال‌ها در تمام طول روز از درخت به سمت دان‌خوری پرواز می‌کنند. اگر قبلاً از کاردینال‌ها عکس گرفته‌ باشید، می‌دانید که چقدر بی‌قرار هستند. آنها دائماً از این شاخه به آن شاخه می‌پرند و هرگز برای مدت طولانی ثابت نمی‌نشینند.»

تیلور این عکس را در فیسبوک و در یک گروه عکاسی حیات وحش که عضوی از آن است به اشتراک گذاشت. کاربران به‌سرعت در بخش نظرات اشاره کردند که این پرنده دقیقاً شبیه شخصیت اصلی بازی Angry Birds؛ یعنی کاردینالی به‌نام رِد (Red) است.

منبع:زومیت

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید