(عکس) جذاب‌ترین سلبریتی موخاکستری جهان انتخاب شد

(عکس) جذاب‌ترین سلبریتی موخاکستری جهان انتخاب شد

به نظر می‌رسد که اکنون مو‌های جوگندمی بسیار مورد استقبال است و یک سوم افراد بالای ۴۰ سال اذعان می‌کنند که مو‌های خاکستری طبیعی جذاب‌تر از مو‌های رنگ شده است.

کد خبر : ۱۱۹۴۸۹
بازدید : ۶۹۰

بر اساس تحقیقات و نظرسنجی‌های جدید، جرج کلونی (George Clooney) روباه نقره‌ای، از سوی بریتانیایی‌ها به عنوان «جذاب‌ترین موخاکستری» جهان انتخاب شد.

این هنرپیشه ۶۱ ساله که از سال ۲۰۰۹ ظاهر جدیدی پیدا کرده، ستاره‌هایی نظیر ادریس البا، (Idris Elba) ۵۰ ساله، هلن میرن (Helen Mirren) ۷۷ ساله و جیمی لی کورتیس (Jamie Lee Curtis) ۶۴ ساله را شکست داد و در جایگاه نخست جذاب‌ترین افراد با مو‌های جوگندمی نشست.

به نظر می‌رسد که اکنون مو‌های جوگندمی بسیار مورد استقبال است و یک سوم افراد بالای ۴۰ سال اذعان می‌کنند که مو‌های خاکستری طبیعی جذاب‌تر از مو‌های رنگ شده است.

جرج کلونی

جرج کلونی قبلا در مورد مو‌های نقره‌ای خود صحبت کرده بود و گفته بود که هرگز به رنگ مو فکر نمی‌کند، زیرا قصد دارد «به زیبایی پیر شود». او درباره رنگ کردن مو‌ها گفته بود: «صادقانه بگویم، فکر نمی‌کنم خیلی منطقی باشد… این اتفاق را دیده‌ام و… به‌ویژه در مورد مردان، فکر نمی‌کنم واقعا نتیجه خوبی داشته باشد. در واقع فکر می‌کنم این کار باعث می‌شود پیرتر به نظر برسید.»

هلن میرن برنده جایزه اسکار که بعد از بازی در نقش ملکه شارلوت در فیلم جنون شاه جرج (The Madness of King George) در سال ۱۹۹۴، تصمیم گرفت رنگ موی طبیعی‌اش را با آغوش باز بپذیرد، در جایگاه دوم فهرست قرار گرفت.

هلن

از دیگر ستارگانی که مو‌های طبیعی خود را پذیرفته‌اند می‌توان به بازیگران آمریکایی، ریچارد گیر (Richard Gere) و مریل استریپ (Meryl Streep) اشاره کرد. سلما هایک (Salma Hayek) که اخیرا رگه‌های نقره‌ای موهایش را در یک عکس زیبا در اینستاگرام همراه با کپشن «به مو‌های سفیدم افتخار می‌کنم» به اشتراک گذاشت هم در این فهرست حضور دارد.

نام‌های دیگری که در این لیست حضور دارند عبارتند از: هریسون فورد، باراک اوباما، کالین فرث، سارا جسیکا پارکر و ستاره سابق سریال دوستان، مت لبلانک.

جذاب‌ترین سلبریتی ها

جذاب‌ترین سلبریتی

جذاب‌ترین سلبریتی

فهرست جذاب‌ترین افراد مشهور با مو‌های نقره‌ای

۱. جرج کلونی

۲. هلن میرن

۳. جیمی لی کرتیس

۴. ریچارد گیر

۵. ادریس البا

۶. مریل استریپ

۷. سلما هایک

۸. پیرس برازنان

۹. تام هنکس

۱۰. هریسون فورد

۱۱. جودی فاستر

۱۲ باراک اوباما

۱۳. کالین فرث

۱۴. سارا جسیکا پارکر

۱۵. جین فوندا

۱۶. مت لبلانک

۱۷. جان بون جووی

۱۸. دایان کیتون

۱۹. آنتونیو باندراس

۲۰. اندی مک داول

منبع: روزیاتو

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید