(تصاویر) ثبت ۹ رکورد جهانی برای مردی که هر چیزی را در ریش خود می‌گذارد!

(تصاویر) ثبت ۹ رکورد جهانی برای مردی که هر چیزی را در ریش خود می‌گذارد!

جوئل گفت: «وقتی بقیه حواسشان نبود من در کلاس قدم می‌زدم و اشیا را در ریشم فرو می‌کردم.»

کد خبر : ۱۱۹۵۹۷
بازدید : ۳۴۲۷

جوئل استراسر پس ازگذاشتن اشیاء مختلف در ریش خود، ۹ رکورد جهانی را به نام خود ثبت کرد. او مجموعه عجیب و غریب از چیز‌های مختلف از خلال دندان، نی، چاپستیک و گوی‌های درخت کریسمس را امتحان کرده است. جوئل همچنین پایه‌های توپ گلف، چنگال، گیره‌های لباس و مداد را نیز در ریش‌های خود جای داده است.

جوئل بیش از همه به خاطر چالش گوی‌های درخت کریسمس خود شناخته شده است؛ رکوردی که او چهار بار به دست آورده است. سال گذشته او موفق شد ۷۱۰ آویز درخت کریسمس را از ریش خود آویزان کند.

ریش بلند

جوئل گفت: «وقتی بقیه حواسشان نبود من در کلاس قدم می‌زدم و اشیا را در ریشم فرو می‌کردم.» دانش آموزی که سرگرمی عجیب او را مشاهده کرد، به او گفت که باید تلاش کند و رکورد‌های جهانی به دست آورد. جوئل سپس یک کانال یوتیوب راه اندازی کرد تا مهارت‌های ریش خود را به نمایش بگذارد.

او گفت: «می خواستم ویدیویی بسازم که در آن ببینم آیا می‌توانم رکورد جهانی بیشترین خلال دندان در ریش را بشکنم یا خیر؟ و آن را شکستم.» این ویدئو ثابت کرد که او می‌تواند یک رکورد جهانی به دست آورد و او می‌خواست به عنوان یک رکورددار به رسمیت شناخته شود. جوئل گفت: «بنابراین بعد از اینکه به طور غیر رسمی رکورد جهانی خلال دندان را ثبت کردم، راهی برای کسب گواهینامه رسمی ثبت رکورد خود پیدا کردم.»

ثبت ۹ رکورد جهانی

توانایی‌های او باعث شده تا جوئل، تکنیک‌های مختلفی را برای اطمینان از محکم ماندن اشیاء در جای خود پیدا کند. ثابت نگه داشتن برخی از اشیا که گیره دارند نیاز به تکنیک‌های متفاوتی نسبت به اشیا معمولی مانند خلال دندان یا اسپاگتی دارند. جوئل که کارشناس بیمه است، نمی‌داند که آیا رکورد ریش خود را حفظ خواهد کرد یا نه و همسرش اصلا طرفدار مو‌های صورت او نیست و آرزو می‌کند که کاش کوتاه‌تر بود.

ثبت ۹ رکورد جهانی

ثبت ۹ رکورد جهانی

ثبت ۹ رکورد جهانی

منبع: روزیاتو

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید