دایی‌هایم به دستور مادرم من را ربودند

دایی‌هایم به دستور مادرم من را ربودند

پسر جوان می‌گوید مادرش دستور ربودن او و انتقالش به کمپ ترک اعتیاد را صادر کرد.

کد خبر : ۱۱۹۶۸۳
بازدید : ۸۳۸۶

پسر جوانی که ۱۲ ساعت در یک کمپ ترک اعتیاد حبس شده بود با شکایت به پلیس مدعی شد به دستور مادرش و از سوی دایی‌هایش ربوده شده است.

چند روز قبل پسر جوانی به پلیس مراجعه کرد و از مادرش به اتهام آدم‌ربایی شکایت کرد. پسر ۲۲ ساله گفت: دانشجوی کامپیوتر هستم و مدتی قبل پدر و مادرم از هم جدا شدند. برادرم با پدرم زندگی می‌کرد و من با مادرم، اما من و مادرم خیلی با هم اختلاف داشتیم. او خیلی مرا اذیت می‌کرد. بدون اجازه او حق آب خوردن نداشتم تا اینکه یک روز دایی‌هایم را اجیر کرد مرا به زور از خانه بدزدند و به کمپ ترک اعتیاد ببرند و بستری کنند در حالی که اصلاً معتاد نیستم. آن‌ها مرا ۱۲ ساعت در آنجا حبس و شکنجه کردند. هرچه به آن‌ها می‌گفتم معتاد نیستم و تمام این‌ها نقشه است، اما کسی به حرفم گوش نمی‌داد. در نهایت پنهانی و بدون اینکه کسی متوجه شود به وکیل خانوادگی‌مان زنگ زدم و او فوراً خودش را به کمپ رساند. با ورود وکیل‌مان به کمپ و آزمایش اعتیاد موفق شد مرا از آنجا نجات دهد.

با شکایت پسر جوان، به دستور بازپرس شعبه دهم دادسرای امور جنایی تهران، مادر او به دادسرا احضار شد، اما زن میانسال در تحقیقات منکر شد و گفت: پسرم مدتی بود با من اختلاف داشت و این آدم‌ربایی و حبس در کمپ را به گردن من انداخته است تا از من انتقام بگیرد. به دستور بازپرس جنایی تحقیقات در رابطه با این موضوع و احضار دایی‌هایش ادامه دارد.

منبع: ایران

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید