رونمایی از عکس پروفایل «پویا» در اینستاگرام

رونمایی از عکس پروفایل «پویا» در اینستاگرام

کاربران دیگر با کشیدن عکس پروفایل به اطراف، می‌توانند آن را به آواتار تغییر دهند.

کد خبر : ۱۱۹۹۲۱
بازدید : ۷۱۶۴

اینستاگرام ویژگی جدید عکس پروفایل پویا را معرفی کرده است که به کاربران اجازه می‌دهد تا عکس پروفایل و آواتار خود را به‌صورت هم‌زمان به نمایش بگذارند. تا قبل از این به‌روزرسانی، کاربران بین تصویر پروفایل یا آواتار خود می‌توانستند یکی را انتخاب کنند، اما اکنون می‌توان از هر دو در پروفایل خود استفاده کرد.

شبکه اجتماعی متعلق به متا در توییتی، ضمن انتشار ویدیویی که این قابلیت را نشان می‌دهد، گفت: «اکنون می‌توانید آواتار خود را به‌سمت دیگر عکس خود اضافه کنید و افرادی که از پروفایل شما بازدید می‌کنند، می‌توانند بین این دو جابه‌جا شوند.»

عکس پروفایل «پویا»

نحوه تغییر آواتار و عکس پروفایل اینستاگرام

همان‌طور که در تصویر متحرک بالا دیده می‌شود، پس از تنظیم آواتار خود از طریق بخش «ویرایش پروفایل» (Edit Profile)، کاربران می‌توانند با کشیدن تصویر پروفایل شما، آن را به آواتار یا عکس تغییر دهند. علاوه‌براین، اینستاگرام اشاره می‌کند که در این به‌روزرسانی، برای اولین‌بار یک انیمیشن برای آواتار‌ها معرفی شده است؛ زیرا آواتار شما هنگام نمایش به‌صورت موج‌دار دیده می‌شود.

متا نزدیک به یک سال قبل آواتار‌ها را به اینستاگرام اضافه کرد و اکنون در تلاش است تا با افزودن ویژگی‌هایی مانند عکس پروفایل پویا، آن‌ها را در این برنامه بیشتر از قبل برجسته کند. این شرکت ابتدا در سال ۲۰۲۰ آواتار‌ها را به‌عنوان راهی برای رقابت با Bitmoji اسنپ راه‌اندازی کرد و از آن زمان به‌طور مداوم آن‌ها را در اینستاگرام، فیسبوک، واتس‌اپ و مسنجر به‌روزرسانی می‌کند.

ویژگی جدید عکس پروفایل پویا درحالی راه‌اندازی شده است که «آدام موسری»، رئیس اینستاگرام، چند روز قبل گفته بود که این شبکه اجتماعی در سال ۲۰۲۳ به‌دنبال تمرکز بیشتر روی عکس‌ها خواهد بود. موسری در یک جلسه پرسش و پاسخ با کاربران اعتراف کرد که اینستاگرام در سال گذشته میلادی توجه زیادی به ویدیو‌ها کرده و اکنون زمان عکس‌ها فرا رسیده است. او همچنین به کاربران اطمینان داد که عکس‌ها همیشه برای این پلتفرم مهم خواهند بود.

منبع: دیجیاتو

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید