موتورولا موتو G۷۳؛ تراشه دایمنسیتی ۹۳۰ و دوربین ۵۰ مگاپیکسلی

موتورولا موتو G۷۳؛ تراشه دایمنسیتی ۹۳۰ و دوربین ۵۰ مگاپیکسلی

موتورولا موتو G۷۳ با قیمت ۳۰۰ یورو روانه بازار می‌شود و قدرت آن را تراشه دایمنسیتی ۹۳۰ تأمین می‌کند.

کد خبر : ۱۱۹۹۲۲
بازدید : ۷۴۳۷

موتورولا از جدیدترین گوشی‌های سری G برای بازار جهانی رونمایی کرد که شامل موتو G۷۳ و موتو G۵۳ می‌شود؛ البته مدل G۵۳ در گذشته برای بازار چین معرفی شده بود و تنها موتو G۷۳ یک گوشی جدید به‌حساب می‌آید.

موتو G۷۳ که به‌عنوان جایگزین گوشی موتو G۷۲ روانه بازار می‌شود، از تراشه قدرتمندتری بهره می‌برد، اما به‌جای نمایشگر اولد، از پنل IPS LCD استفاده می‌کند.

مشخصات گوشی موتورولا موتو G۷۳

گوشی جدید موتورولا به تراشه دایمنسیتی ۹۳۰ مجهز شده است که CPU آن فرکانس کمتری نسبت به دایمنسیتی ۹۲۰ دارد و از GPU متفاوتی هم استفاده می‌کند. با‌این‌وجود همچنان شبکه ۵G زیر ۶ گیگاهرتز را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و پیشرفت بزرگی هم نسبت به چیپ هلیو G۹۹ مورد استفاده در موتو G۷۲ محسوب می‌شود.

این گوشی هوشمند موتورولا به‌طور پیش‌فرض سیستم‌عامل اندروید ۱۳ را به‌همراه رابط کاربری My UX اجرا می‌کند. این دستگاه تنها در یک نسخه مجهز به ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار می‌شود که البته از کارت حافظه هم پشتیبانی می‌کند.

موتورولا موتو G۷۳

موتورولا در این محصولش به‌جای نمایشگر P-OLED نسل قبلی، به سراغ پنل ۶.۵ اینچی IPS LCD رفته است. بااین‌حال همچنان با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل، نسبت تصویر ۲۰:۹ و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز روبه‌رو هستیم. همچنین در مرکز بخش بالایی نمایشگر هم دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی به‌چشم می‌خورد.

موتورولا تصمیم گرفته است که در این گوشی هوشمندش به‌جای دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی، از دوربین ۵۰ مگاپیکسلی با اندازه پیکسل بزرگ ۱.۰ میکرومتری استفاده کند که بسیار بزرگ‌تر از اندازه پیکسل ۰.۶۴ میکرومتری نسل قبلی است. با وجود چنین پیشرفتی، همچنان امکان ضبط ویدیو‌های ۴K وجود ندارد. دوربین دوم این دستگاه از نوع اولترا واید با رزولوشن ۸ مگاپیکسل و زاویه دید ۱۱۸ درجه است.

انرژی موتورولا موتو G۷۳ را یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی تأمین می‌کند که از شارژ سریع ۳۰ واتی از طریق پورت USB-C ۲.۰ پشتیبانی به عمل می‌آورد. این گوشی هوشمند همچنین به جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون و اسپیکر استریو با پشتیبانی از دالبی اتموس مجهز شده است. این گوشی هوشمند با قیمت ۳۰۰ یورو به‌زودی روانه بازار خواهد شد.

منبع: دیجیاتو

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید