برآورد‌ها از ثروت ستاره جذاب هالیوود؛ چرا برد پیت پادشاه هالیوود است؟

برآورد‌ها از ثروت ستاره جذاب هالیوود؛ چرا برد پیت پادشاه هالیوود است؟

برد که اهل اوکلاهاما، بازیگر و تهیه کننده فیلم است، در سال ۱۹۹۱ در فیلم «تلما و لوییز» بازی کرد و در آن زمان بود که وارد مسیر موفقیت شد. از آن زمان به بعد، او بازیگر اصلی فیلم‌های «هفت»، «باشگاه مشت زنی» و «یازده یار اوشن» بود که همگی در گیشه موفق بودند. برد با فیلم‌های «مورد عجیب بنجامین باتن»، «تروآ»، «پست‌فطرت‌های لعنتی»، «جنگ جهانی z» و «روزی روزگاری در هالیوود» به موفقیت‌های خود ادامه داد، که برای آن‌ها اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در سال ۲۰۲۰ را به خانه برد.

کد خبر : ۱۲۰۰۴۸
بازدید : ۳۶۱۷

برد پیت نه تنها خوش قیافه، با استعداد و یک ستاره بزرگ در دنیای سرگرمی است، بلکه ثروت چشمگیری هم دارد. او حدود ۳۰۰ میلیون دلار ثروت دارد. برد پیت خوش تیپ که همچنین یکی از ثروتمندترین بازیگران جهان نیز هست، کمی بیشتر از همسر سابقش آنجلینا جولی با ثروتی ۱۲۰ میلیون دلاری، درآمد دارد.

برد پیت چگونه کسب درآمد می‌کند؟

چرا برد پیت پادشاه هالیوود است؟ برآورد‌ها از ثروت بت جذاب هالیوود

برد که اهل اوکلاهاما، بازیگر و تهیه کننده فیلم است، در سال ۱۹۹۱ در فیلم «تلما و لوییز» بازی کرد و در آن زمان بود که وارد مسیر موفقیت شد. از آن زمان به بعد، او بازیگر اصلی فیلم‌های «هفت»، «باشگاه مشت زنی» و «یازده یار اوشن» بود که همگی در گیشه موفق بودند.

برد با فیلم‌های «مورد عجیب بنجامین باتن»، «تروآ»، «پست‌فطرت‌های لعنتی»، «جنگ جهانی z» و «روزی روزگاری در هالیوود» به موفقیت‌های خود ادامه داد، که برای آن‌ها اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در سال ۲۰۲۰ را به خانه برد.

چرا برد پیت پادشاه هالیوود است؟ برآورد‌ها از ثروت بت جذاب هالیوود

برد در تولید فیلم پرکار است و شرکت خود را با نام Plan B Entertainment در سال ۲۰۰۱ با همسر سابقش جنیفر آنیستون تأسیس کرد. با این حال، پس از طلاق آن‌ها در سال ۲۰۰۵، برد تنها مالک شرکت شد. پلان B سه فیلم تولید کرده است که برنده اسکار شدند: «۱۲ سال بردگی»، «مهتاب» و «جدامانده».

دیگر منابع درآمدی برد پیت چیست؟

چرا برد پیت پادشاه هالیوود است؟ برآورد‌ها از ثروت بت جذاب هالیوود

برد با برند‌های متعددی از جمله بریونی، شانل و کادیلاک قرارداد دارد. معامله با کادیلاک، به تنهایی ۳ میلیون دلار در سال ۲۰۱۳ برای او داشت. قبل از آن نیز ۴.۵ میلیون دلار برای تبلیغ سوپر بول هاینکن در سال ۲۰۰۵ برای او سود داشت.

قبل از طلاق آنجلینا و برد، آن‌ها شراب جدید خود، Miraval Rosé را در سال ۲۰۱۳ عرضه کردند. پس از عرضه، ۶،۰۰۰ بطری اول در فروشگاه‌های سراسر جهان، ظرف پنج ساعت به فروش رسید.

برد چگونه پول خود را خرج می‌کند؟

چرا برد پیت پادشاه هالیوود است؟ برآورد‌ها از ثروت بت جذاب هالیوود

برد۳.۱ میلیون یورو در ویلایی در مایورکا، اسپانیا خرج کرد و در سال ۲۰۰۷، پیش از جدایی از آنجلینا جولی، خانه‌ای در نیواورلئان به قیمت ۳.۵ میلیون دلار خریدند. اما پس از جدایی آن را به قیمت ۴.۹ میلیون دلار فروخت. برد و آنجی ملکی را در فرانسه به قیمت ۶۷ میلیون دلار در سال ۲۰۰۸ خریدند.

چرا برد پیت پادشاه هالیوود است؟ برآورد‌ها از ثروت بت جذاب هالیوود

برد در فوریه ۲۰۲۲ از جولی شکایت کرد، زیرا او در سال ۲۰۲۱ سهام خود را از ملک فرانسوی به یک تولید کننده الکل متعلق به الیگارش روسی یوری شفلر فروخت. بر اساس شکایت او، برد و آنجلینا توافق کرده بودند که سهم خود را در این ملک که این بازیگر سرمایه گذاری قابل توجهی را برای رشد برند شراب خود در آن انجام داده است، به فروش نرسانند.

برد پیت بسیار بخشنده است و بیش از ۱۰ میلیون دلار برای بنیاد‌ها و موسسات خیریه مختلف هزینه کرده است. او برای کمک به کشور‌هایی مثل هائیتی، پاکستان و اتیوپی سفر کرده است.

منبع: روزیاتو

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید