(تصاویر) بازار آلوده صفا، شهرستان خرمشهر از نمای نزدیک

(تصاویر) بازار آلوده صفا، شهرستان خرمشهر از نمای نزدیک

آلودگی سایت دفن زباله شهری شهرستان خرمشهر تهدید جدی برای محیط زیست و سلامت شهروندان و کسبه و دست فروشان در این منطقه شده است بازار صفا واقع در مرکز شهر از مناطق پر رفت و آمد و شلوغ در این شهرستان می‌باشد.

کد خبر : ۱۲۰۱۴۷
بازدید : ۳۶۱۲

خبرنگار یک خبرگزاری با حضور در بازار صفا خرشمهر، شاهد نارضایتی بسیاری از شهروندان و بازاریان بوده است و آنها خواهان رسیدگی به وضعیت موجود این منطقه پر رفت و آمد از جانب شهرداری و نهاد های مربوطه هستند .

با تاکید بر این موضوع که ؛شهرستان خرمشهر با توجه به تاریخچه و عملکرد که در هشت سال دفاع مقدس داشته است دچار کم لطفی هایی از جانب مسئولین بوده و همچنین به دلیل اهمیت بسیاری که از لحاظ تاریخ دوران جنگ در استان خوزستان دارد مسیر رفت و آمد راهیان نور و مسافرانی است که برای بازدید از آثار به جا مانده از آن دوران به این شهرستان سفر می‌کنند.

آلودگی هایی ناشی از انباشت زباله و ضایعات شهری مخرب و که بسیاری از بیماری های عفونی را به همراه دارند به طور جدی جلوه این شهرستان را نامطلوب می‌کنند.

شهرستان خرمشهر از لحاظ ژئوپلیتیک جز مناطق بندری و بندر خرمشهر از زیر ساختهای مناسب بازرگانی برای مبادلات کالا است و همینطور نزدیکی به پالایشگاه آبادان و صنایع فولاد خوزستان و منطقه آزاد اروند که جز مناطق ویژه اقتصادی کشور و بزرگ‌ ترین منطقه آزاد ایران است،که با توجه به این ویژگی ها از لحاظ استراتیژیک این شهرستان باید از بالاترین سطح رفاه و امکانات عمومی باشد ولی ما شاهد کمترین میزان پیگیری و رفاه عمومی که شامل بسیاری از موارد دیگر می‌شود هستیم .

این موضوع در حال پیگیری از جانب خبرنگار خبرگزاری خبرآنلاین تا انجام اقدامات در جهت بهبود شرایط زیست محیطی و جمع آوری زباله ها شهری از جانب شهرداری و نهاد های مربوطه می باشد.

گزارش تصویری خبرنگار خبرآنلاین از بازار آلوده صفا ، شهرستان خرمشهر گزارش تصویری خبرنگار خبرآنلاین از بازار آلوده صفا ، شهرستان خرمشهر گزارش تصویری خبرنگار خبرآنلاین از بازار آلوده صفا ، شهرستان خرمشهر گزارش تصویری خبرنگار خبرآنلاین از بازار آلوده صفا ، شهرستان خرمشهر گزارش تصویری خبرنگار خبرآنلاین از بازار آلوده صفا ، شهرستان خرمشهر گزارش تصویری خبرنگار خبرآنلاین از بازار آلوده صفا ، شهرستان خرمشهر منیع: خبر آنلاین

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید