توییتر وعده داد که کمتر حساب‌های کاربری ناقض قوانین را مسدود کند

توییتر وعده داد که کمتر حساب‌های کاربری ناقض قوانین را مسدود کند

توییتر از زمان ورود ایلان ماسک تغییرات زیادی داشته است. یکی از این تغییرات که به‌تازگی اجرایی شده، در رابطه با برخورد با حساب‌های خاطی است. این شبکه اجتماعی می‌گوید به‌جای مسدودسازی حساب‌های کاربری، محدودیت‌هایی را بر آن‌ها اعمال می‌کند. برای مثال، مشاهده‌پذیری توییت‌ها را کاهش می‌دهد یا از کاربر می‌خواهد تا پیش از دسترسی به سایت توییت خود را پاک کند.

کد خبر : ۱۲۰۲۱۵
بازدید : ۶۱۷۹

اکانت رسمی توییتر در خبری اعلام کرد که ازاین‌به‌بعد برخورد‌های شدید با اکانت‌های ناقض قوانین را کاهش خواهد داد.

توییتر می‌گوید با اکانت‌هایی که قوانین این شبکه اجتماعی را زیر پا می‌گذارند، با شدت کمتری برخورد خواهد کرد. این شرکت مدعی است که حالا دیگر فقط حساب‌هایی را تعلیق می‌کند که به‌شکل حاد یا مکرر قوانین آن‌ها را نقض کنند.

همچنین کاربران می‌توانند برای اعتراض به تصمیم‌های مدیریتی از اول فوریه اقدام کنند و درخواست‌های تجدیدنظر آن‌ها با استاندارد‌های جدید بررسی خواهد شد.

توییتر از زمان ورود ایلان ماسک تغییرات زیادی داشته است. یکی از این تغییرات که به‌تازگی اجرایی شده، در رابطه با برخورد با حساب‌های خاطی است.

این شبکه اجتماعی می‌گوید به‌جای مسدودسازی حساب‌های کاربری، محدودیت‌هایی را بر آن‌ها اعمال می‌کند. برای مثال، مشاهده‌پذیری توییت‌ها را کاهش می‌دهد یا از کاربر می‌خواهد تا پیش از دسترسی به سایت توییت خود را پاک کند.

توییتر وعده داد که کمتر حساب‌های کاربری ناقض قوانین را مسدود کند

توییتر استفاده از ابزار‌های محدودکننده را افزایش می‌دهد

این سازوکار قبلاً هم در توییتر استفاده می‌شد، اما حالا گفته شده است که این شرکت می‌خواهد بیشتر از این رویه‌ها استفاده کند و کمتر به سراغ دکمه تعلیق حساب‌های کاربری برود.

علاوه‌براین، قرار است در ماه فوریه قابلیت جدیدی به توییتر اضافه شود تا به افزایش شفافیت اقدامات مدیریتی کمک کند. برای نمونه، ایلان ماسک چندی قبل گفته بود که توییتر باید در صورت شَدوبَن (Shadowban)، این اتفاق را به اطلاع کاربران برساند و علت آن را توضیح دهد.

مالک جدید توییتر در ماه نوامبر گفته بود با یک فرمان عفو عمومی، اکانت‌هایی را که منتشرکننده محتوا‌های غیرمجاز یا اسپم شدید نبوده‌اند، آزاد می‌کند. حالا به‌نظر می‌رسد که خبر امروز در راستای توجیه همان تصمیم برای برگرداندن کاربران به این شبکه اجتماعی است.

به عبارت دیگر، این شرکت می‌خواهد تأکید کند که این حساب‌ها ناقض جدی قوانین توییتر نبوده و فعالیت مجرمانه، خشونت‌آمیز یا آزاردهنده نداشته‌اند. گفتنی است که این شرکت در دوره مدیریت جدید خود بسیاری از اکانت‌های تعلیق‌شده مثل اکانت دونالد ترامپ را از محدودیت خارج کرده است.

منبع: دیجیاتو

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید