طراحی پوکو X۵ و X۵ پرو در چندین رندر به نمایش گذاشته شد

طراحی پوکو X۵ و X۵ پرو در چندین رندر به نمایش گذاشته شد

طبق رندرها، طراحی پوکو ایکس ۵ تفاوتی با ردمی نوت ۱۲، 5G ندارد که شایعات گذشته را تأیید می‌کند. طبق شایعات، پوکو X۵، ۵G همان ردمی نوت ۱۲، 5G با برندی متفاوتی است؛ البته این موضوع تنها به نسخه استاندارد محدود نمی‌شود.

کد خبر : ۱۲۰۳۷۰
بازدید : ۶۲۳۶

گوشی‌های سری پوکو X۵ احتمالاً هفته آینده به‌صورت رسمی معرفی خواهند شد.

پوکو احتمالاً ۶ ژانویه (۱۷ بهمن‌ماه) از گوشی‌های سری X۵ رونمایی می‌کند. حالا شاهد افشای رندر‌های پوکو X۵ و X۵ پرو هستیم که طراحی و رنگ‌های آن‌ها را به نمایش می‌گذارد.

در گذشته شاهد افشای مشخصات کامل گوشی‌های سری پوکو X۵ بودیم و حالا نوبت به طراحی آن‌ها رسیده. یکی از منابع دنیای فناوری به نام «SnoopyTech» در یک رشته توییت رندر‌های این گوشی‌ها را به اشتراک گذاشته است.

رندر‌های پوکو ایکس ۵ و ایکس ۵ پرو

طبق رندرها، طراحی پوکو ایکس ۵ تفاوتی با ردمی نوت ۱۲، ۵G ندارد که شایعات گذشته را تأیید می‌کند. طبق شایعات، پوکو X۵، 5G همان ردمی نوت ۱۲، ۵G با برندی متفاوتی است؛ البته این موضوع تنها به نسخه استاندارد محدود نمی‌شود.

طراحی پوکو X ۵ و X ۵ پرو در چندین رندر به نمایش گذاشته شد

همان‌طور که در رندر‌های پوکو X۵ پرو 5G قابل مشاهده است، این گوشی طراحی مشابه با ردمی نوت ۱۲ پرو دارد، بااین‌حال مشخصات آن شبیه به مدل ردمی نوت ۱۲ پرو اسپید ادیشن خواهد بود. اگرچه منبع گزارش امروز تنها رندر‌های گوشی‌های آینده پوکو را منتشر کرده است، اما در گذشته شاهد افشای مشخصات آن‌ها بوده‌ایم. علاوه‌براین، تصاویر زنده پوکو ایکس ۵ پرو 5G هم افشا شده بودند.

طراحی پوکو X ۵ و X ۵ پرو در چندین رندر به نمایش گذاشته شد

مشخصات فنی پوکو X۵ و X۵ پرو

پوکو X۵ پرو که جایگزین پوکو X۴ پرو به‌حساب می‌آید، به نمایشگر ۶.۶۷ اینچی امولد با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و نسبت تصویر ۲۰:۹ مجهز می‌شود. قدرت این گوشی را تراشه اسنپدراگون ۷۷۸G تأمین خواهد کرد و در دو نسخه با ۶/۸ گیگابایت رم و ۱۲۸/۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی از راه می‌رسد.

دوربین اصلی پوکو X۵ پرو ۱۰۸ مگاپیکسلی بود که توسط دوربین ۸ مگاپیکسلی اولترا واید و ۲ مگاپیکسلی ماکرو همراهی خواهد شد. همچنین شاهد استفاده از دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی در آن خواهیم بود. این گوشی پوکو به یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۶۷ واتی و محافظ نمایشگر گوریلا گلس ۵ مجهز می‌شود.

پوکو X۵ به نمایشگر ۶.۶۷ اینچی امولد با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز مجهز می‌شود. این دستگاه که قدرتش را تراشه اسنپدراگون ۶۹۵ تأمین می‌کند، در دو نسخه با ۶/۸ گیگابایت رم و ۱۲۸/۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی از راه می‌رسد.

مدل استاندارد به دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، دوربین اولترا واید ۸ مگاپیکسلی، دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی مجهز می‌شود. این دستگاه همچنان باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی خواهد داشت، اما از شارژ ۳۳ واتی پشتیبانی خواهد کرد.

منبع: دیجیاتو

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید