اتفاق عجیب؛ دزدی یک خانم در لباس پرستار منزل

اتفاق عجیب؛ دزدی یک خانم در لباس پرستار منزل

اوایل آبان مرد جوانی به پلیس مراجعه کرد و از سرقت خانه مادرش خبر داد. او گفت «مادرم پیر است و نمی‌تواند به تنهایی کارهایش را انجام دهد.

کد خبر : ۱۲۰۴۲۵
بازدید : ۸۲۳۱

از آنجا که من و خواهر و برادرهایم نمی‌توانستیم هر روز به او سر بزنیم، تصمیم گرفتیم برایش پرستار بگیریم. تا اینکه در فضای مجازی با آگهی یک پرستار خانگی مواجه شدیم که نرخ دستمزد پایین‌تری به نسبت سایر پرستاران داشت و در نهایت این خانم جوان را استخدام کردیم.»

این پرستار قلابی با مدارک جعلی، آگهی مبنی بر پرستار سالمند با مبلغ مناسب در فضای مجازی منتشر کرده بود. قیمت مبلغ منصفانه بوده و مرد جوان که ترغیب به استخدام پرستار شده بود، پرستار قلابی را استخدام کرده بود. خوشبختانه پس از مدتی، زن مسن متوجه رفتارهای مشکوک پرستار شده و توانسته در زمان سرقت، دست پرستار را رو کرده و با داد و فریاد و کمک گرفتن از همسایه ها، پرستار قلابی را تحویل نیروی انتظامی داده اند.

پرستار قلابی در تحقیقات گفت: وضع مالی خوبی نداشتم و دنبال راه چاره‌ای بودم. یک روز که سوار مترو شده بودم، متوجه دو زن میانسال شدم که با هم مشغول صحبت بودند. یکی از آنها برای دیگری تعریف کرد که پرستاری استخدام کرده و پرستار با آبمیوه مسموم او را بی‌هوش کرده و طلاهایش را سرقت کرده است. حرف‌های زن میانسال، جرقه‌ای در ذهن من زد و با خودم گفتم می‌توانم به این شیوه و شگرد پولدار شوم.

به همین دلیل از طریق یکی از دوستانم، مردی را پیدا کردم که مدارک جعلی می‌فروخت. مدارک هویتی را از او خریداری کردم و با همان مدارک به‌عنوان پرستار مشغول به کار شدم.

منبع:ایران

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید