فاطمه معتمد‌آریا به تلویزیون می‌آید

فاطمه معتمد‌آریا به تلویزیون می‌آید

یکی از بازیگرانی که تلویزیون طی این سال‌ها به انحای مختلف با او مشکل داشته و هراز‌چندگاهی مسئله ممنوع‌التصویری و ممنوع‌الکاری‌اش در این رسانه مطرح می‌شود، فاطمه معتمد‌آریا‌ست. بازیگری که طی این سال‌ها به دلیل موضع‌گیری‌های سیاسی‌اش با تلویزیون به مشکل برخورده و این رسانه در برخی مواقع از پخش آثار او خودداری کرده است.

کد خبر : ۱۲۰۵۷۰
بازدید : ۴۳۹۴

بازگشت روز: بازگشت دوباره فریدون جیرانی به شبکه خانگی | فریدون جیرانی بعد از مدتی دوری از عرصه سینما و شبکه خانگی قصد دارد با یک سریال خانگی بار دیگر فعالیت خود را از سر بگیرد. آن‌طوری‌که ساترا خبر داده او فیلمنامه‌ای را برای تولید در قالب یک سریال خانگی در دست نگارش دارد. این فیلمنامه «زن گمشده» نام دارد که جیرانی آن را به اتفاق دو نویسنده جوان به‌نام‌های محمدرضا بختیاری و تینا دهقانی می‌نویسد.

فیلمنامه «زن گمشده» به‌تازگی از ساترا مجوز ساخت گرفته است. هنوز کارگردانی برای سریال «زن گمشده» انتخاب نشده و این احتمال وجود دارد که جیرانی خودش این فیلمنامه را کارگردانی کند.

تهیه‌کننده سریال «زن گمشده» علی طلوعی است که در حال حاضر در مقام تهیه‌کننده فیلم کمدی بخارست را بر پرده سینما‌ها دارد. جیرانی سال ۱۳۹۸ بعد از ساخت دو سریال تلویزیونی «مرگ تدریجی یک رویا» و «تعبیر وارونه یک رویا»، سریال «نهنگ آبی» را برای شبکه خانگی ساخت.

واکنش روز: موضع‌گیری تهیه‌کننده جیران برابر رئیس صدا‌وسیما | اسماعیل عفیفه که به‌عنوان تهیه‌کننده سریال «جیران» را از پلتفرم «فیلیمو» در حال پخش دارد، در گفت‌وگویی با خبرآنلاین به نامه پیمان جبلی به رئیس‌جمهور مبنی بر فیلترکردن پلتفرم «فیلیمو» واکنش نشان داد و گفت: «فکر می‌کنم که مشابه این رفتارهاست که فعلا جامعه را به این شکل در‌آورده که همه نوع درگیری در آن دیده می‌شود.

صرفنظر از اینکه فیلیمو چه‌کار کرده یا نکرده، این نکته را فراموش نکنیم در چند سال گذشته بحران اقتصادی گریبان مردم را گرفته بود، با تولید سریال، هزاران نفر را در حوزه سینما و فیلمسازی به کار مشغول کرد.

همین سریال «جیران» در اوج کرونا باعث ایجاد اشتغال برای هزار نفر شد که با این پروژه در ارتباط بودند. این پلتفرم‌ها در مملکتی که دچار بحران اقتصادی پی‌درپی است یک کارآفرینی انجام دادند و به‌جای اینکه مورد تشویق قرار بگیرند، آن‌ها را تهدید می‌کنند.»

جالب روز: فاطمه معتمد‌آریا به تلویزیون می‌آید | یکی از بازیگرانی که تلویزیون طی این سال‌ها به انحای مختلف با او مشکل داشته و هراز‌چندگاهی مسئله ممنوع‌التصویری و ممنوع‌الکاری‌اش در این رسانه مطرح می‌شود، فاطمه معتمد‌آریا‌ست. بازیگری که طی این سال‌ها به دلیل موضع‌گیری‌های سیاسی‌اش با تلویزیون به مشکل برخورده و این رسانه در برخی مواقع از پخش آثار او خودداری کرده است.

با توجه به اتفاقات چند ماه اخیر پیش‌بینی می‌شد که معتمد‌آریا بار دیگر در فهرست سیاه تلویزیون قرار بگیرد و این رسانه از پخش آثار او خودداری کند، اما طبق اعلام شبکه نمایش قرار است جمعه هفته جاری یعنی چهاردهم بهمن‌ماه فیلم «آسمان پرستاره» با بازی این بازیگر روی آنتن شبکه نمایش برود. این فیلم به کارگردانی حسن قلی‌زاده موضوعی مرتبط با حوادث انقلاب دارد و معتمدآریا در آن با بازیگرانی، چون مجید مظفری، فرهاد اصلانی، رضا فیاضی و… همبازی است.

منبع:روزنامه هفت صبح

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید