امسال چند نفر وام ازدواج گرفتند؟

امسال چند نفر وام ازدواج گرفتند؟

مدیر اداره اعتبارات بانک مرکزی گفت: از ۱۰ فروردین تا تاریخ ۱۰ بهمن ماه امسال، شبکه بانکی کشور به ۸۰۸ هزار نفر از متقاضیان، تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به مبلغ ۱۱۱ هزار و ۴۸۰ میلیارد تومان پرداخت کرده است که این میزان رشد ۵۵ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل داشته است.

کد خبر : ۱۲۰۷۸۲
بازدید : ۳۴۹۸

مهدی صحابی اظهار کرد: در راستای قانون حمایت از جوانی جمعیت از ۱۰ فروردین تا تاریخ ۱۰ بهمن ماه امسال، شبکه بانکی کشور به ۸۰۸ هزار نفر از متقاضیان، تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به مبلغ ۱۱۱ هزار و ۴۸۰ میلیارد تومان پرداخت کرده است که این میزان رشد ۵۵ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل داشته است.

صحابی همچنین افزود: از تاریخ ۳۱ فروردین تا ۱۰ بهمن ماه سال جاری تسهیلات قرض الحسنه فرزندآوری نیز به ۷۰۴ هزار نفر به مبلغ ۲۸ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان پرداخت شده است.

طبق اعلام بانک مرکزی، مدیر اداره اعتبارات این بانک تصریح کرد: بر اساس این گزارش، از تاریخ ششم تیر (زمان ارسال دستورالعمل وزارت راه و شهرسازی و ابلاغ به بانک‌ها) تا ۱۰ بهمن ماه نیز در قبال تسهیلات ودیعه مسکن ۲۳۲ هزار و ۵۰۰ پرونده تشکیل شده که از این تعداد ۱۹۸ هزار نفر به میزان ۱۱ هزار و ۱۴۸ میلیارد تومان تسهیلات دریافت کرده اند.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید