نرخ ارز، دلار، سکه، طلا و یورو امروز پنجشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۱

نرخ ارز، دلار، سکه، طلا و یورو امروز پنجشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۱

دلار سهمیه‌ای صبح امروز پنجشنبه ۱۳ بهمن در نیمه کانال ۴۳ هزار فروخته شد. قیمت سکه امامی به ۲۴ میلیون و ۵۱۵ هزار رسید و طلا‌فروش‌ها در معاملات خودشان نرخ هر گرم طلا ۱۸ عیار را دو میلیون و ۱۱۴ هزار تومان محاسبه کردند

کد خبر : ۱۲۰۹۶۹
بازدید : ۴۳۶۶

قیمت دلار سهمیه‌ای امروز پنجشنبه ۱۳ بهمن همزمان با نیمه ابتدایی معاملات بازار متشکل ارزی به نیمه کانال ۴۳ هزار تومان رسید و نسبت به دیروز ۴۰۰ تومان افزایش پیدا کرد. نرخ یورو در بازار مشتکل ارزی نزدیک ۷۰۰ تومان نسبت به دیروز ارتقا پیدا کرد و آن را تقریبا ۴۷ هزار و ۷۰۰ تومان فروختند. از طرفی در بازار طلا شاهد رشد ۱۰۰ تا ۳۰۰ هزار تومانی انواع سکه بودیم و طلا‌فروش‌ها در معاملات خودشان نرخ هر گرم طلا ۱۸ عیار را دو میلیون و ۱۱۴ هزار تومان محاسبه کردند.

قیمت دلار و یورو در بازار متشکل ارزی

قیمت دلار امروز پنجشنبه ۱۳ بهمن تا ساعت ۱۱ و نیم در بازار متشکل ارزی به ۴۳ هزار و ۵۹۰ تومان رسید. عصر دیروز دلار سهمیه‌ای را ۴۳ هزار و ۱۹۰ تومان می‌فروختند. قیمت یورو امروز تا ظهر ۷۳۰ تومان افزایش پیدا کرد و نرخ آن به ۴۷ هزار و ۷۳۰ تومان رسید.

نرخ ارز در بازار متشکل ارزی

انواع ارز چهارشنبه پنجشنبه
دلار 43 هزار و 190 تومان 43 هزار و 590 تومان
یورو 46 هزار و 900 تومان
47 هزار و 630 تومان

قیمت انواع سکه طلا

قیمت سکه امامی امروز پنجشنبه ۱۳ بهمن با رشد تقریبا ۱۰۰ هزار تومانی نسبت به دیروز به ۲۴ میلیون و ۵۱۵ هزار تومان رسید. سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم ۲۳ میلیون و ۳۲۵ هزار تومان یعنی حدود ۳۰۰ هزار تومان بیشتر از دیروز و سکه گرمی پنج میلیون و ۱۰ هزار تومان یعنی ۲۰۰ هزار تومان بیشتر از دیروز فروخته شدند.

تغییر قیمت انواع سکه

انواع سکه

سه‌شنبه چهارشنبه

امروز

امامی

24 میلیون و 267 هزار تومان

24 میلیون و 418 هزار تومان

24 میلیون و 515 هزار تومان

تمام‌بهار آزادی طرح قدیم

22 میلیون و 796 هزار تومان

23 میلیون و 28 هزار تومان

23 میلیون و 325 هزار تومان

گرمی

چهار میلیون و 800 هزار تومان

چهار میلیون و 810 هزار تومان

پنج میلیون و 10 هزار تومان

قیمت طلا ۱۸ عیار

قیمت هر گرم طلا ۱۸ عیار امروز پنجشنبه ۱۳ بهمن همزمان با نیمه ابتدایی خرید و فروش‌های بازار، دو میلیون و ۱۴ هزار تومان به ثبت رسید. به این ترتیب نرخ هر گرم طلا ۱۸ عیار درقیاس با عصر دیروز تفاوتی نداشت، اما نسبت به روز سه‌شنبه شاهد رشد ۴۴ هزار تومانی آن بودیم.

تغییر قیمت طلا ۱۸ عیار

سه‌شنبه

چهارشنبه

امروز

دو میلیون و 70 هزار تومان

دو میلیون و 114 هزار تومان

دو میلیون و 114 هزار تومان

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید