عکس‌های غیررسمی از پژو ۲۰۰۸ مدل ۲۰۲۴؛ یک کراس اوور اصلاح‌شده

عکس‌های غیررسمی از پژو ۲۰۰۸ مدل ۲۰۲۴؛ یک کراس اوور اصلاح‌شده

تغییرات بزرگی برای کراس اوور کوچک پژو ۲۰۰۸ در نظر گرفته شده است. قرار است اواخر سال جاری فیس‌لیفتی را دریافت کند که ظاهری تازه و پیشرانه‌های الکتریکی جدید را در زیر کاپوت به ارمغان می‌آورد.

کد خبر : ۱۲۱۲۵۵
بازدید : ۸۱۳۱

به نقل از موتور۱، همین چند روز پیش، اولین عکس‌های جاسوسی از این خودرو منتشر شد و در حال حاضر رندرهای غیر رسمی برای پیش‌نمایش تغییرات طراحی وجود دارد.

Kolesa.ru نقاشی‌های دیجیتالی از پژو ۲۰۰۸ مدل ۲۰۲۴ را در تریم GT-Line انجام دادند که بهترین درجه برای کراس اوور محسوب می‌شود.

همانطور که در تصاویر می‌بینید، بزرگ‌ترین تغییرات در مقایسه با مدل پیش از فیس‌لیفت در قسمت جلویی است که انتظار می‌رود، ۲۰۰۸ جدید دارای یک جلوپنجره و رادیاتور جدید با الهام از هاچبک و واگن ۳۰۸ و همچنین فست‌بک ۴۰۸ باشد.

لوگوی جدید این برند در موقعیت مرکزی قرار می‌گیرد و زیر آن جلوپنجره جدید طراحی سپر اصلاح شده با ورودی‌های هوای مصنوعی در گوشه‌ها قرار دارد.

این شرکت فرانسوی پیش‌تر تأیید کرده بود که فیس‌لیفت ۲۰۰۸ موتورهای هیبریدی ملایم جدیدی دریافت خواهد کرد.

این موتورهای جدید PureTech دارای دو مرحله قدرت (۱۰۰ و ۱۳۰ اسب بخار) خواهند بود و هر دو به یک گیربکس ۶ سرعته دوکلاچه اتوماتیک متصل خواهند شد. گیربکس دارای یک موتور الکتریکی ۲۱ کیلوواتی برای گشتاور بسیار پایین و تا ۱۵ درصد راندمان سوخت بهتر است.

منبع: همشهری

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید