سفرکارت، یک هدیه سازمانی متفاوت برای همکاران

سفرکارت، یک هدیه سازمانی متفاوت برای همکاران

انتخاب سفر به‌عنوان یک هدیه را می‌توان ایده‌ای جذاب، جالب و متفاوت دانست. تنوع امکانات اهدایی با این کارت و نیز امکان سفارشی‌سازی آن در برند گردشگری علی بابا، این نوع کارت اعتباری ویژه سفر را به گزینه انتخابی بسیاری از سازمان‌ها و شرکت‌ها بدل کرده است.

کد خبر : ۱۲۱۳۵۱
بازدید : ۳۵۲۴

سفرکارت هدیه سازمانی ممتاز و متفاوتی است که به شاغلین و همکاران، شرکای تجاری و مشتریان اهداء می‌شود. این کارت به دلیل مزایا و امکانات کاربردی فراوان از رزرو هتل و ویلا و اقامتگاه‌های داخلی تا تهیه بلیط سفر به مقاصد داخلی و خارجی مورد توجه بسیاری از سازمان‌ها و شرکت‌ها قرار گرفته و به هدیه ویژه آن‌ها تبدیل شده است.

برند گردشگری علی بابا با تهیه این نوع کارت در تیراژ و اعتبار دلخواه و سفارشی مشتریان، شرایط مناسبی را برای استفاده از این گزینه جهت سفارش دهندگان سازمانی فراهم می‌کند.

در نوشتار پیش رو به معرفی سفرکارت علی بابا و موارد کاربرد آن می‌پردازیم.

با ما در مطالعه این متن همراه شوید.

سفرکارت علی بابا: هدیه‌ای به رنگ و بوی سفر!

انتخاب سفر به‌عنوان یک هدیه را می‌توان ایده‌ای جذاب، جالب و متفاوت دانست. تنوع امکانات اهدایی با این کارت و نیز امکان سفارشی‌سازی آن در برند گردشگری علی بابا، این نوع کارت اعتباری ویژه سفر را به گزینه انتخابی بسیاری از سازمان‌ها و شرکت‌ها بدل کرده است.

انتخاب این هدیه نقش مفید و موثری در تکمیل تعطیلات کارمندان داشته و سهم خوبی در پر کردن اوقات فراغت افراد ایفا می‌کند. امکان استفاده از این کارت هدیه در رزرو اقامتگاه‌های مختلف و متنوع از ویلا و آپارتمان‌های لوکس و مبله تا هتل و سوئیت و دیگر گزینه‌های موجود بخشی از این مزیت‌هاست.

علاوه بر این موارد، سفرکارت سازمانی را می‌توان برای تهیه بلیت سفر‌های داخلی و خارجی مورد استفاده قرار داد. به این ترتیب اختصاص این کارت به‌عنوان هدیه برای همکاران به‌منزله فراهم کردن مقدمات سفر و اقامتی دلپذیر و به یاد ماندنی برای همکاران سازمانی است.

از سفرکارت در چه موارد دیگری می‌توان استفاده کرد؟

اغلب ما این روز‌ها نیازمند فرصتی برای ایجاد تنوع در زندگی و کار روزمره و تکراری خود هستیم. شاغلین به کار در سازمان‌ها و ادارات، به‌دلیل مشغله کاری ذهنی و فشار کار در این مورد نیاز بیشتری حس کرده و سفر از اصلی‌ترین نیاز‌های آن‌ها به‌شمار می‌آید.

بر این اساس و با توجه به آگاهی مدیران و صاحبان مشاغل به این نیاز، برند گردشگری علی بابا اقدام به تولید و عرضه سفرکارت نموده است.

امروزه و با توجه به تنوع موجود در نمونه‌های این کارت‌ها، گزینه‌های متنوعی نیز برای اهداء وجود دارد که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.

سفرکارت، یک هدیه سازمانی متفاوت برای همکاران

سفرکارت علی بابا را به چه کسانی هدیه کنیم؟

هدیه‌های سازمانی و انتخاب نمونه مناسب از آن‌ها همواره به‌عنوان یکی از دغدغه‌های سازمان‌ها و شرکت‌ها مطرح بوده است. بسیاری از هدایا با وجود ارزش مادی و هزینه‌ای که برای تهیه آن‌ها صرف می‌شود، موفقیت چندانی در تامین رضایت افراد به‌ویژه کارکنان شرکت‌ها و سازمان‌ها ندارند.

گذشت زمان هدایای مادی را دچار کهنگی کرده و لذت داشتن آن‌ها را از بین می‌برد. اما سفر و لذت آن برخلاف دیگر نمونه‌های هدایای موجود، همواره طراوت و تازگی را برای افراد به ارمغان آورده و نوآوری و خلاقیت پنهان در آن با هیچ مورد دیگری قابل مقایسه نیست!

انتخاب سفر و فراهم کردن مقدمات آن در قالب یک هدیه و با نام سفرکارت علی بابا برای کارمندان و شاغلین، همکاران، مشتریان و حتی شرکای تجاری ایده‌ای متفاوت، خلاقانه و هوشمندانه است که ضمن رفع خستگی محیط کار و ایجاد تنوع و سرزندگی، محیط را از شادابی و انرژی کار سرشار می‌کند.

در صورتی که قصد هدیه دادن کارت هدیه سفر علی بابا را دارید، در نظر داشته باشید که این افراد شامل هدیه شما می‌شوند:
همکاران و کارکنان شاغل در ادارات و سازمان‌ها: بسیاری از همکاران از سفر به‌عنوان هدیه‌ای خاص، جذاب و هیجان انگیز یاد می‌کنند که می‌تواند بر حال روحی افراد تاثیر مثبت داشته و انگیزه کار را در آن‌ها تقویت کند.

بر این اساس مدیران و روسای شرکت‌ها نیز این هدایا را برای تشویق، تقدیر، گرامیداشت مراسمی نظیر تولد و ازدواج کارکنان در نظر گرفته و اهداء می‌کنند.

شرکای تجاری: امروزه بسیاری از شرکت‌ها و موسسات و سازمان‌ها استفاده از کارت‌های اعتباری سفر را به‌عنوان روشی برای نزدیکی و همراهی با شرکای تجاری خود انتخاب می‌کنند. مواردی نظیر تعهدات کاری، مسئولیت اجتماعی و قدردانی و تشکر از مشتریان وفادار نیز از دیگر موارد همراهی با شرکاء به شکل هدیه دادن کارت سفر هستند.

مشتریان: گروه هدف بعدی که می‌توانند به‌عنوان دریافت‌کنندگان این کارت‌ها مطرح باشند، مشتریان سازمان‌ها و شرکت‌ها هستند. برای این گروه نیز دریافت چنین کارت‌هایی و استفاده از مزایای آن در امکان اسکان حین سفر، تهیه اقامتگاه و نیز بلیت سفر از موارد مشوق محسوب می‌شود؛

و در پایان: علی بابا و خدمات خاص تهیه سفرکارت!

از تولید و چاپ اختصاصی سفرکارت علی بابا در تعداد و اعتبار دلخواه و ارائه کد‌های این نوع کارت در قالب فایل اکسل برای استفاده در سیستم‌های اتوماسیون سازمانی تا تولید و چاپ اختصاصی سفر کارت با درج لوگوی سازمان شما و بسیاری موارد دیگر را می‌توان در لیست مزایای برند علی بابا در این مورد لیست کرد.

پیشنهاد می‌کنیم برای دریافت اطلاعات بیشتر در این مورد با کارشناسان فروش کارت سفر در این برند تماس گرفته و علاوه بر کسب اطلاعات از طریق سایت Alibaba.ir، از مشاوره رایگان با این مجموعه نیز برخوردار شوید.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید