فال روزانه و طالع‌بینی سه شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۱؛ بار ناامیدی‌تان را بر سر دیگران خالی نکنید!

فال روزانه و طالع‌بینی سه شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۱؛ بار ناامیدی‌تان را بر سر دیگران خالی نکنید!

فال روزانه و طالع‌بینی سه شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۱؛ امروز هیچ جایی برای رویداد‌های ناگوار یا مشکلات وجود ندارد، چون ما آماده‌ایم کنترل هرگونه آشفتگی را به دست بگیریم.

کد خبر : ۱۲۱۵۷۰
بازدید : ۷۷۶۶

فرادید | ماه در برج سنبله شما را به ارزیابی مسائل با دید تحلیلی ترغیب می‌کند. شما نیز تمایل دارید درباره‌ی جنبه ها‌ی یک موقعیت به طور کامل بیندیشید. دور از انتظار نیست اگر ارتباطات شما نیز دقیق و بی‌پرده باشد، چون انرژی امروز اجازه نمی‌دهد در بکار بردن واژگان احتیاط و وسواس زیادی به خرج دهید.

امروز هیچ جایی برای رویداد‌های ناگوار یا مشکلات وجود ندارد، چون ما آماده‌ایم کنترل هرگونه آشفتگی را به دست بگیریم.

امروز اخلاقیات کاری شما در تضاد با میل به استراحت کردن قرار می‌گیرد. به همین دلیل، شما فهرست انجام کارهایتان را با جان کندن انجام می‌دهید. احتمال دارد اگر نتوانید به اهداف‌تان برسید، بار ناامیدی‌تان را بر سر دیگران خالی کنید. میل لذت‌جویی بر شما مستولی می‌شود. راه‌حل‌های خلاقانه زمانی به ذهن‌تان خطور می‌کنند که یک گام به عقب بروید.

در حیطه عشق احساس می‌کنید میان عقل و احساس گیر کرده‌اید. اگر میان شما و شریک احساسی‌تان سوءتفاهم به وجود آمده است، ممکن است به نشخوار فکری درباره‌ی آن سوق پیدا کنید.

شاید موقتاً احساس کنید آشتی دادن دو رویکرد متفاوت به نشان دادن عشق دشوار باشد. اما خوشبختانه برای پر کردن این خلا راهکارهایی به ذهن‌تان می‌رسد. اجازه ندهید اختلافات جزئی به کشمکش‌های جدی تبدیل شوند!

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید