تصاویر/ گوشی جدید و شگفت‌انگیز سونی

تصاویر/ گوشی جدید و شگفت‌انگیز سونی

اکسپریا ایکس پرفورمنس معرفی شد: پردازنده اسنپدراگون 820، صفحه نمایش ۵ اینچ فول اچ‌ دی، دوربین ۲۳ مگاپیکسل

کد خبر : ۱۲۲۳۱
بازدید : ۳۱۵۱
سونی در حالی که انتظار معرفی محصول مهمی از این شرکت در MWC 2016 را نداشتیم، همه را شگفت زده کرد و گوشی جدیدی با نام Xperia X Performance مجهز به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ را معرفی کرد.

این شرکت ژاپنی همه را شگفت زده کرده و گوشی جدیدی با نام اکسپریا ایکس پرفورمنس مجهز به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ و دوربین ۲۳ مگاپیکسلی معرفی کرد.

تصاویر/ گوشی جدید و شگفت‌انگیز سونی
این گوشی که نسخه‌ی قوی‌تر سری جدید ایکس است، از لحاظ طراحی مشابه سری زد اکسپریا بوده و فریم و بدنه‌ای فلزی دارد. لبه‌های این فریم خمیده است و پوشش روی صفحه نمایش نیز از نوع 2.5D است تا به گفته‌ی سونی باعث بهبود ارگونومی گوشی شود.

تمرکز سونی در محصولات جدید خود روی طراحی، باتری و دوربین گوشی بوده است و با معرفی فناوری‌های جدید این شرکت ژاپنی قصد داشته تا بخش‌های مذکور را بهبود ببخشد. دوربین ۲۳ مگاپیکسلی این گوشی فوکوس هیبریدی خودکار سریع همانند پرچمداران سونی داشته و حالا مجهز به فناوری جدیدی با نام Predictive Hybrid Autofocus شده است که مسیر سوژه را تشخیص داده و با توجه به آن سعی می‌کند تا روی سوژه‌های متحرک فوکوس بهتری داشته باشد. شگفتی‌ها در مورد دوربین به اینجا ختم نمی‌شوند چرا که این دوربین دارای زوم ۵ برابری بوده و حداکثر حساسیت ISO آن ۱۲۸۰۰ است. دوربین سلفی این گوشی نیز دارای حسگر ۱۳ مگاپیکسلی است.

تصاویر/ گوشی جدید و شگفت‌انگیز سونی
سونی، اکسپریا ایکس پرفورمنس را مجهز به باتری ۲۷۰۰ میلی‌آمپر ساعتی کرده و مدعی شده است که این باتری تا دو روز را شارژدهی می‌کند. همچنین این گوشی دارای ۳ گیگابایت رم و حافظه‌ی داخلی ۳۲ گیگابایتی نیز است.

تصاویر/ گوشی جدید و شگفت‌انگیز سونی
سونی این گوشی را از ماه ژوئن در رنگ‌های سفید، مشکی، طلایی و رزگلد روانه‌ی بازار خواهد کرد.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید