فال روزانه و طالع‌بینی دوشنبه ۱ اسفند ۱۴۰۱؛ با شتاب تصمیم نگیرید

فال روزانه و طالع‌بینی دوشنبه ۱ اسفند ۱۴۰۱؛ با شتاب تصمیم نگیرید

قدرت پیدا می‌کنید با یار احساسی‌تان گفتگو کنید، طوری که انگار او قدیمی‌ترین و معتمدترین دوست شما است.

کد خبر : ۱۲۳۴۸۵
بازدید : ۳۴۷

فرادید | زمان، زمان بشدت پرشور و حرارتی است. انرژی آتشینِ برج حمل شما را به متعهد شدن عجولانه سوق می‌دهد، حتی اگر آماده‌ی این کار نباشید. پیش از اینکه با بی‌فکری و شتاب تصمیم بگیرید، در نظر بگیرید که شاید آن طور که فکر می‌کنید طرف مقابل‌تان را نمی‌شناسید و ممکن است با پذیرش این تعهد در بلندمدت دچار مشکل شوید.

انرژی‌های آتشین شدت یافته‌اند و شما نیز متعاقباً به دنبال کردن احساسات‌تان ترغیب خواهید شد و نسبت به مسائل مربوط به عشق و پول نگرش‌تان بدون پیش‌اندیشی خواهد بود. فراموش نکنید زندگی چیزی بیش از هوی و هوس‌های لحظه‌ای و آنی شماست. برخی از ایده‌های خودانگیز شما بسیار خوب از آب درمی‌آیند، اما باید از پیش آن‌ها را بسنجید تا بدانید کدام ایده بهترین نتیجه را خواهد داد!

امروز اشتیاق شما برای عشق طراوت غیرمنتظره‌ای می‌گیرد! ممکن است نسبت به خواب و خیال‌هایتان احساس سرگشتگی کنید و بیش از همیشه غرق درون‌اندیشی و شهود شوید.

این صراحت زمینه‌ساز یک خوش‌بینی کودکانه خواهد شد، طوری که احساس می‌کنید هیچ‌چیز غیرممکن نیست. در همین راستا قدرت پیدا می‌کنید با یار احساسی‌تان گفتگو کنید، طوری که انگار او قدیمی‌ترین و معتمدترین دوست شما است. پس فرصت دارید درباره‌ی ترس‌هایتان با او حرف بزنید و خوش‌بین باشید که درک خواهید شد!

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید