نرخ ارز، دلار، سکه، طلا و یورو سه‌شنبه ۲ اسفند ۱۴۰۱

نرخ ارز، دلار، سکه، طلا و یورو سه‌شنبه ۲ اسفند ۱۴۰۱

قیمت دلار امروز در صرافی ملی ۴۵ هزار و ۲۰۰ است. سکه امامی به کف کانال ۲۹ میلیون برگشت.

کد خبر : ۱۲۳۶۳۲
بازدید : ۳۱۳

قیمت دلار امروز سه‌شنبه دوم اسفند در صرافی ملی بدون تغییر محسوس نسبت به دیروز، حدود ۴۵ هزار و ۲۰۰ تومان اعلام شد. با این وجود در بازار طلا شاهد اتفاقات مهمی بودیم. قیمت سکه امامی از ابتدای خرید و فروش‌های امروز حدود ۸۰۰ هزار تومان ریخت و به کف کانال ۲۹ میلیون برگشت اما نرخ هر گرم طلا ۱۸ عیار به روند صعودی خود ادامه داد و دو میلیون و ۳۴۴ هزار تومان معامله شد.

قیمت دلار در صرافی ملی

قیمت دلار امروز سه‌شنبه دوم اسفند در صرافی ملی تا ساعت ۱۱ و نیم به ۴۵ هزار و ۲۱۰ تومان رسید. رقمی رشد ۱۰ تومانی نرخ دلار صرافی ملی را درقیاس با آخرین قیمت دیروز نشان می‌دهد. البته این عدد را باید قیمت فروش دلار در صرافی ملی بدانیم و نرخ خرید دلار در صرافی ملی ۴۴ هزار و ۷۶۰ تومان اعلام شده است. همچنین امروز قیمت دلار سنا ۳۰ هزار و ۶۹۰ و قیمت دلار نیما ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان است.

قیمت دلار صرافی ملی، سنا و نیما

انواع دلار قیمت فروش
دلار صرافی ملی ۴۵ هزار و ۲۱۰ تومان
دلار سنا 30 هزار و 690 تومان
دلار نیما 28 هزار و 500 تومان

قیمت طلا ۱۸ عیار

قیمت هر گرم طلا ۱۸ عیار امروز سه‌شنبه دوم اسفند همزمان با نیمه ابتدایی خرید و فروش‌های بازار به دو میلیون و ۳۴۴ هزار تومان رسید. رقمی که هزار تومان از آخرین نرخ طلا ۱۸ عیار در جریان معاملات دیروز بیشتر است. از طرفی قیمت طلا ۱۸ عیار دیروز رکورد جدیدی را در بازار خلق کرد و حداقل در نیمه ابتدایی معاملات امروز به روند صعودی خود ادامه داد.

تغییر قیمت طلا ۱۸ عیار

یکشنبه

دوشنبه

امروز

دو میلیون و 280 هزار تومان

دو میلیون و 343 هزار تومان

دو میلیون و 344 هزار تومان

قیمت انواع سکه طلا

قیمت سکه امامی امروز سه‌شنبه دوم اسفند از لحظه شروع معاملات تا نگارش این خبر حدود ۸۰۰ هزار تومان ریخت و به کف کانال ۲۹ میلیون برگشت. هر قطعه سکه امامی درحالی کعادل ۲۹ میلیون و ۲۶ هزار تومان فروخته شد که دیروز این سکه کار خودش را روی قله جدید یعنی ۲۹ میلیون و ۸۱۸ هزار تومان به پایان رسانده بود. همزمان قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم با افت ۸۰۱ هزار تومانی به ۲۷ میلیون و ۱۲۶ هزار تومان رسید، اما سکه گرمی بدون تغییر قیمت، پنج میلیون و ۲۱۰ هزار تومان فروخته شد.

تغییر قیمت انواع سکه

انواع سکه

یکشنبه دوشنبه

امروز

امامی

28 میلیون و 923 هزار تومان

29 میلیون و 818 هزار تومان

29 میلیون و 26 هزار تومان

تمام‌بهار آزادی طرح قدیم

26 میلیون و 927 هزار تومان

27 میلیون و 927 هزار تومان

27 میلیون و 126 هزار تومان

گرمی

پنج میلیون و 60 هزار تومان

پنج میلیون و 210 هزار تومان

پنج میلیون و 210 هزار تومان

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید