نرخ ارز، دلار، سکه، طلا و یورو پنجشنبه چهار اسفند ۱۴۰۱

نرخ ارز، دلار، سکه، طلا و یورو پنجشنبه چهار اسفند ۱۴۰۱

قیمت سکه امامی پا به کانال ۳۰ میلیون گذاشت. نرخ هر گرم طلا ۱۸ عیار به دو میلیون و ۴۵۶ هزار رسید

کد خبر : ۱۲۳۸۶۲
بازدید : ۳۰۳

قیمت دلار امروز پنجشنبه چهارم اسفند تا ظهر در مرکز مبادله ارز و طلا ۴۱ هزار و ۷۰۰ تومان اعلام شد. به‌این ترتیب نسبت به دیروز قیمت دلار ۲۰۰ تومان ارتقا پیدا کرد، اما در بازار طلا شاهد رشد خیره‌کننده قیمت ‌ها بودیم. طوریکه قیمت سکه امامی برای اولین بار پا به محدوده ۳۰ میلیون گذاشت و تا ساعت ۱۱ و نیم معادل ۳۰ میلیون و ۶۷۳ هزار فروخته شد و نرخ هر گرم طلا ۱۸ عیار به دو میلیون و ۴۵۶ هزار رسید و در نیمه ابتدایی خرید و فروش‌های امروز جهش ۵۶ هزار تومانی را تجربه کرد.

قیمت دلار امروز چقدر است؟

قیمت دلار امروز پنجشنبه چهارم اسفند براساس اعلام مرکز مبادله ارز و طلا، ۴۱ هزار و ۷۰۰ تومان است. رقمی که نسبت به صبح دیروز، رشد ۲۰۰ تومانی قیمت دلار را نشان می‌دهد. از طرفی قیمت دلار سنا امروز ۳۰ هزار و ۶۹۰ تومان و قیمت دلار نیمه ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان است.

قیمت دلار

انواع دلار قیمت فروش
دلار مرکز مبادله ارز و طلا 41 هزار و 700 تومان
دلار سنا 30 هزار و 690 تومان
دلار نیما 28 هزار و 500 تومان

قیمت طلا ۱۸ عیار

قیمت هر گرم طلا ۱۸ عیار امروز پنجشنبه چهارم اسفند تا ظهر به دو میلیون و ۴۵۶ هزار تومان رسید. به‌این ترتیب در نیمه ابتدایی معاملات امروز، هر گرم طلا ۱۸ عیار، ۵۶ هزار تومان گران‌تر از دیروز فروخته شد. بدنیست بدانید رقم دو میلیون و ۴۰۰ هزار تومانی که دیروز به‌عنوان قیمت هر گرم طلا ۱۸ عیار به‌ثبت رسید، بالاترین قیمت تاریخی آن بوده و حالا امروز طلا ۱۸ عیار بالاتر از این محدوده معامله می‌شود.

تغییر قیمت طلا ۱۸ عیار

سه‌شنبه چهارشنبه

امروز

دو میلیون و 313 هزار تومان

دو میلیون و 400 هزار تومان

دو میلیون و 456 هزار تومان

قیمت انواع سکه طلا

قیمت سکه امامی امروز پنجشنبه چهارم اسفند تا ساعت ۱۱ و نیم با جهش ۷۵۵ هزار تومانی پا به محدوده ۳۰ میلیون گذاشت و به ۳۰ میلیون و ۶۷۳ هزار تومان رسید. عصر دیروز طلا‌فروش‌ها و صراف‌ها هر قطعه سکه امامی را ۲۹ میلیون و ۹۱۸ هزار تومان فروخته بودند. قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم هم با رشد ۹۰۳ هزار تومانی درقیاس با دیروز، به ۲۸ میلیون و ۵۳۵ هزار تومان ارتقا پیدا کرد. سکه گرمی، اما بدون تغییر قیمت، پنج میلیون و ۵۱۰ هزار تومان فروخته شد که البته همین رقم را باید بالاترین قیمت تاریخی این سکه بدانیم.

تغییر قیمت انواع سکه

انواع سکه

سه‌شنبه چهارشنبه

امروز

امامی

28 میلیون و 819 هزار تومان

29 میلیون و 918 هزار تومان

30 میلیون و 673 هزار تومان

تمام‌بهار آزادی طرح قدیم

26 میلیون و 835 هزار تومان

27 میلیون و 632 هزار تومان

28 میلیون و 535 هزار تومان

گرمی

پنج میلیون و 210 هزار تومان

پنج میلیون و 510 هزار تومان

پنج میلیون و 510 هزار تومان

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید