تصویر این عمل جراحی برنده جایزه بهترین عکاسی شد

تصویر این عمل جراحی برنده جایزه بهترین عکاسی شد

داوری هشتاد و سومین دوره بین‌المللی عکاسی با حمایت آساهی شیمبون و انجمن عکاسی ژاپن انجام شد و در مجموع پنج هزار و ۱۵ عکس از ۷۲ کشور پذیرش شده بود که هند با ۱۰ هزار و ۸۶ عکس بیشترین تولید را داشت.

کد خبر : ۱۲۴۱۸۸
بازدید : ۴۹۶

«سید متین هاشمی» عکاس جوان تبریزی برنده جایزه ویژه هشتاد و سومین دوره مسابقه بین المللی عکاسی ژاپن (آساهی شیمبون) شد. عکس این عکاس از مجموعه «آن‌ها می‌بینند» روایتی است از عمل جراحی چشم اسب که ۲ سال پیش عکاسی شده است.

این عکاس جوان تبریزی در این خصوص گفت: داوری هشتاد و سومین دوره بین‌المللی عکاسی با حمایت آساهی شیمبون و انجمن عکاسی ژاپن انجام شد و در مجموع پنج هزار و ۱۵ عکس از ۷۲ کشور پذیرش شده بود که هند با ۱۰ هزار و ۸۶ عکس بیشترین تولید را داشت.

برنده جایزه عکاسی

هاشمی که فعالیت جدی عکاسی را از ترم سوم دوران دانشجویی در دانشگاه هنر اسلامی تبریز و رشته چند رسانه‌ای، تحت نظارت استاد مرتضی تیموری شروع کرده است، افزود: تاکنون به مرحله پایانی مسابقه عکس سال مطبوعاتی لیتوانی ۲۰۲۰ رسیدم مقام دوم جشنواره آندری استنین روسیه ۲۰۲۱ را کسب کردم و مدال نقره cpoy آمریکا ۲۰۲۰، تقدیر ویژه cpoy آمریکا ۲۰۲۰، فینالیست عکس مستند تلویزیونی ۹۹، برنده ۲ دوره تندیس و دیپلم افتخار جشنواره تصویر سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱، نامزد دریافت نشان سال مطبوعاتی ایران در سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۰، کاندید دریافت طوبای زرین جشنواره هنر‌های تجسمی فجر در سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱، برگزیده جشنواره جوانان تهران ۱۴۰۱ و ۱۴۰۰ و ۱۳۹۹، مقام اول جشنواره هنر‌های تجسمی زاهدان، مقام دوم سوگواره حسینی اهواز، تقدیر ویژه جشنواره عکس ماه، مقام سوم عکس اربعین اهواز و چندین نمایشگاه بین المللی را در کارنامه خود دارم.

به گزارش مسابقات بین‌المللی عکس «آساهی شیمبون» یکی از بزرگ‌ترین و قدیمی‌ترین جشنواره‌های عکاسی جهان است که توسط انجمن عکاسی ژاپن و مؤسسه انتشاراتی آساهی شیمبون به‌عنوان دومین روزنامه پرتیراژ جهان، اجرا و در شهر‌های توکیو، ناگویا، اوزاکا و سایر شهر‌های بزرگ ژاپن برگزار می‌شود.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید