سریال کره‌ای «آیدل بهشتی»؛ وقتی کاهن اعظم خوانندۀ پاپ می‌شود!

سریال کره‌ای «آیدل بهشتی»؛ وقتی کاهن اعظم خوانندۀ پاپ می‌شود!

«آیدل بهشتی» (The Heavenly Idol) با ایدۀ خلاقانه، بازی‌های روان و داستان پیچیده و جذابی که دارد، تا الان یکی از بهترین سریال‌های کره‌ای در سال جدید میلادی بوده است.

کد خبر : ۱۲۴۲۳۰
بازدید : ۱۱۳۰۱

فرادید | بین سریال‌های کره‌ای که این روز‌ها در حال پخش هستند، «آیدل بهشتی» یکی از مفرح‌ترین و خیال‌انگیزترین‌ها است. این سریال بر اساس یک وبتون با عنوان «آیدل مقدس» ساخته شده و به همین خاطر حال و هوایش بی‌شباهت به انیمه‌ها نیست.

به گزارش فرادید؛ مثل خیلی از انیمه‌ها، در این سریال هم دو «دنیا» داریم؛ یکی همین دنیای ما و یکی هم دنیایی افسانه‌ای پر از جادوگران و کاهنان و شیاطین. رمبراری یکی از کاهنانی است که در این دنیای افسانه‌ای زندگی می‌کند و کار اصلی‌اش نبرد با شیاطین است.

سریال کره‌ای «آیدل بهشتی»؛ وقتی کاهن اعظم خوانندۀ پاپ می‌شود!

رمبراری یک روز در میانۀ نبرد با یک شیطان ناگهان از هوش می‌رود و در یک دنیای دیگر (یعنی دنیای ما) بیدار می‌شود. او در اینجا دیگر کاهن یا چیزی شبیه آن نیست بلکه در قالب یک خوانندۀ پاپ کره‌ای به اسم وو یئون وو بیدار می‌شود! از قضا او دقیقا قبل از رفتن گروه به روی صحنه به این دنیا آمده و طبیعی است که وقتی دوستانش او را به زور روی صحنه می‌برند، حسابی گند می‌زند!

خرابکاری یئون وو روی صحنه باعث می‌شود که گروه وایلد انیمالز تا مرز فروپاشی برود. از طرف دیگر او خودش هنوز کاملا گیج است و نمی‌داند که چطور به این دنیا آمده و چطور باید به دنیای خودش برگردد. اما این تازه اول کار است. خیلی زود خرابکاری یئون وو در اینترنت پربازدید می‌شود و تبدیل به یک موفقیت برای گروه می‌شود.

از طرف دیگر یئون وو در این دنیا با همان چهرۀ شیطانی که در آن دنیا دشمنش بوده مواجه می‌شود. این شیطان در این دنیا نایب رئیس یک شرکت بزرگ است. در همین احوال او متوجه می‌شود که یئون ووی اصلی حالا به دنیای او رفته و جای او را به عنوان رمبراری گرفته است و حاضر هم نیست که به جای اصلیش برگردد. شرط او برای عوض کردن جایش با رمبراری اصلی این است که یئون وو در این دنیا تبدیل به یک خوانندۀ موفق شود و به دنیای سینما هم راه پیدا کند؛ بنابراین حالا رمبراری اصلی (که الان جای یئون وو را گرفته) باید سعی کند به نهایت موفقیت برسد تا بتواند به دنیای خودش برگردد.

سریال کره‌ای «آیدل بهشتی»؛ وقتی کاهن اعظم خوانندۀ پاپ می‌شود!

ادغام داستان فانتزی شیاطین و جادوگران با ماجرا‌های روزمرۀ یک گروه پاپ کره‌ای، جذابیت زیادی به داستان سریال «آیدل بهشتی» بخشیده و موقعیت‌های مفرح و جالبی را در سریال پدید آورده است. با اینکه ممکن است داستان یک کمی پیچیده به نظر برسد، اما سازندگان سریال توانسته‌اند این پیچیدگی را به صورتی روان و قابل فهم به مخاطب ارائه بدهند.

به خصوص از قسمت دوم به بعد گیرایی سریال به طرز چشمگیری افزایش پیدا می‌کند و خیلی راحت مخاطب را با خودش همراه می‌کند. تضاد شخصیت آسمانی و خردمند یئون وو با شخصیت سایر اعضای گروه هم یکی از نکات جالبی است که موقعیت‌های طنزآمیز زیادی در سریال ایجاد می‌کند. تلاش یک کاهن از یک دنیای دیگر برای تبدیل شدن به یک ستارۀ پاپ واقعا ایدۀ خلاقانه و جالبی است که در عمل هم خوب از کار درآمده و یکی از بهترین سریال‌های کره‌ای در حال حاضر را شکل داده است.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید