نگرانی پویا امینی برای فرزندان شهرام عبدلی

نگرانی پویا امینی برای فرزندان شهرام عبدلی

پویا امینی می‌گوید دست تقدیر خیلی زودتر از آن‌چه فکرش را می کردیم شهرام را برد. او با تاکید بر این که همه ما داغدار از دست دادن شهرام عبدلی هستیم افزوده است خیلی دل‌نگران و غصه‌دار فرزندان و همسر اوست.

کد خبر : ۱۲۴۳۳۰
بازدید : ۵۱۴۹

پویا امینی که بعد از سریال «خط قرمز» در چند سریال دیگر با شهرام عبدلی همبازی بوده است، ابتدا به سواد بازیگری عبدلی اشاره می‌کند و می‌گوید: «شهرام با توجه به این که دانش‌آموخته تئاتر بود، بسیار باانگیزه و بافکر بازی می‌کرد. اولین همکاری ما از سریال «خط قرمز» شروع شد و خاطرات ماندگار، جذاب و شیرینی را در کنار هم داشتیم. از دست دادن شهرام خیلی برای ما سخت‌تر است؛ چون با او همبازی بودیم و همکاری کردیم. به ویژه برای من که در سه یا چهار سریال با او کار کردم. بعد از «خط قرمز» در سریال «کمکم کن» هم با شهرام همبازی بودم و چندین سریال دیگر در کنار هم بودیم. به واسطه دوستی که بعد از «خط قرمز» با هم داشتیم، ارتباطمان تنگاتنگ بود و اکنون از رفتن شهرام خیلی غصه می‌خوریم.»

بازیگر سریال‌های «در قلب من»، «خط قرمز»، «خوش‌رکاب»، «کمکم کن» و «دلدادگان» ضمن ابراز تاسف از درگذشت شهرام عبدلی ادامه می‌دهد: «دست تقدیر خیلی زودتر از آن‌چه فکرش را می‌کردیم شهرام را برد و همه ما داغدار از دست دادنش هستیم اما چه کنیم پیمانه شهرام تا همین جا بود و کاری هم از کسی ساخته نبود. من فقط خیلی دل‌نگران و غصه‌دار فرزندان و همسرش هستم. امیدوارم خداوند به آن‌ها صبر زیاد عطا کند چون اخیراً هم شهرام پدرش را از دست داده بود و طبیعتاً برای فرزندانش این روزها دشوارتر خواهد شد.»

پویا امینی صحبت‌هایش را اینگونه پایان می‌دهد: «شهرام همیشه در همه کارها زیروبم نقش‌هایش را درمی‌آورد و این ویژگی‌اش برایم یک ایده بود. شهرام عبدلی هیچ وقت از یادمان نخواهد رفت.»

شهرام عبدلی، بازیگر روز شنبه، ۶ اسفندماه بر اثر عوارض ناشی از عارضه مغزی چشم از جهان فرو بست. پیکر زنده‌یاد عبدلی یکشنبه، ۷ اسفند از مقابل خانه هنرمندان ایران تشییع و به سمت قطعه هنرمندان بهشت زهرا بدرقه شد. مراسم یادبود این بازیگر سه‌شنبه، ۹ اسفند ماه در مسجد جامع شهرک غرب برگزار می‌شود.

منبع: ایسنا

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید