فردا اگر «لاشه» یک هواپیما را دیدید، «نترسید»!

فردا اگر «لاشه» یک هواپیما را دیدید، «نترسید»!

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری با اشاره به اجرای مانور پدافند پرتوی در بخش فشافویه صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: رزمایش پدافند پرتوی همراه با سقوط هواپیمای فرضی روز چهارشنبه در بخش فشافویه برگزار می‌شود.

کد خبر : ۱۲۴۳۹۰
بازدید : ۲۹۲

مهدیه حسنی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری با اشاره به اجرای مانور پدافند پرتوی در بخش فشافویه صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: رزمایش پدافند پرتوی همراه با سقوط هواپیمای فرضی روز چهارشنبه در بخش فشافویه برگزار می‌شود که با توجه به احتمال انعکاس شایعات و ایجاد تشویش افکار عمومی، اطلاع رسانی رسانه‌ها پیرامون این مانور اهمیت بالایی دارد.

وی گفت: ۱۱ کارگروه برای اجرای این مانور تشکیل شده که یکی از آنها «کارگروه اطلاع رسانی و مدیریت افکار عمومی و آرامش بخشی» بوده که بر عهده اداره ارشاد است و در تلاش هستیم اطلاع رسانی مناسبی در سطح شهرستان برای تنویر افکار عمومی انجام گیرد.

مسؤول کارگروه اطلاع رسانی مانور پرتوی شهرستان ری بیان کرد: تبلیغات محیطی و بنرهای اطلاع رسانی در سطح شهرستان نصب و تا شعاع چندکیلومتری محل برگزاری رزمایش، پیامک‌های اطلاع رسانی و آرامش بخشی برای مردم ارسال می‌شود.

حسنی تصریح کرد: امروز لاشه یک هواپیمای سوخته‌، به سمت محل اجرای رزمایش در فشافویه منتقل می‌شود و از مردم می‌خواهیم با دیدن انتقال لاشه هواپیما همچنین تجهیزات و ادوات رزمایش نگران نباشند.

وی با بیان اینکه اجرای این مانور صدای مهیبی نخواهد داشت، افزود: محل اجرای رزمایش با مناطق مسکونی فاصله چند کیلومتری دارد و مزاحمتی برای مردم نخواهد داشت لذا مردم ممکن است انتقال خودروهای امدادی را در طول مسیر مشاهده کنند که جای نگرانی ندارد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری در پایان خاطرنشان کرد: برای پوشش اخبار رزمایش توسط رسانه‌ها هماهنگی‌های لازم انجام شده همچنین ۲ گروه مستند ساز برای تهیه مستند این مانور در کنار نمایندگان دیگر رسانه‌ها و خبرنگاران حضور خواهند داشت.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید