(تصاویر) هیوندای ورنا جدید وارد بازار می‌شود

(تصاویر) هیوندای ورنا جدید وارد بازار می‌شود

هیوندای ورنا یا اکسنت از سال ۱۹۹۴ تا کنون روی خط تولید قرار دارد و در کلاس کامپکت کوچک با برچسبی اقتصادی سعی در جذب بخش خاصی از مشتریان را داشته است.

کد خبر : ۱۲۴۴۰۴
بازدید : ۳۱۲

هیوندای ورنا خودرویی است که سابقه حضور در بازار ایران را نیز همراه خود دارد. این محصول در بازار کره جنوبی با نام اکسنت شناسایی می‌شود و البته با همین برند نیز به کشور‌های دیگر از جمله ایران صادر شده است.

ورنا یا اکسنت از سال ۱۹۹۴ تا کنون روی خط تولید قرار دارد و در کلاس کامپکت کوچک با برچسبی اقتصادی سعی در جذب بخش خاصی از مشتریان را داشته است.

هیوندای ورنا

ورنا از سال ۲۰۱۷ تا ۲۰۲۲ در نسل پنجم خود قرار داشت و اکنون منتظر نسل ششم آن هستیم. جدیدترین خبر در رابطه با ورنا به انتشار تصاویری از مدل جدید آن در هند مربوط می‌شود که براساس آن می‌توان به تصمیم کمپانی کره‌ای برای تولید این محصول خود در کشور هند رسید.

تاریخ رونمایی از ورنا جدید اواخر ماه مارس اعلام شده و تصاویر حکایت از یک سدان جذاب براساس زبان طراحی جدید هیوندای دارند. در بخش پیشرانه احتمالا ۲ تریم بنزینی وجود خواهد داشت. نمونه ۱.۵ لیتری توربو با ۱۶۰ اسب بخار خروجی در هماهنگی با جعبه دنده ۶ سرعته دستی یا ۷ سرعته دی سی تی اتوماتیک و دیگری نمونه ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی با ۱۱۵ اسب بخار خروجی در هماهنگی با جعبه دنده ۶ سرعته دستی یا سی وی تی.

هیوندای ورنا

چراغ‌های اصلی جلو باریک و خطی چیزی مشابه الگویی است که در کنا و استاریا، دیده ایم. در قسمت چراغ‌های اصلی عقب نیز یک الگوی یکپارچه و متفاوت مدنظر هیوندای قرار داشته است. حجم هندسی ایجاد شده روی گلگیر عقب از مهمترین المان‌های طراحی نمای جانبی ورنا جدید محسوب می‌شود. اطلاعات بیشتر از این خودرو، زمان رونمایی رسمی منتشر خواهد شد.

(تصاویر) هیوندای ورنا جدید وارد بازار می‌شود

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید