معرفی اولین گوشی تاشو وان پلاس در نیمه دوم ۲۰۲۳

معرفی اولین گوشی تاشو وان پلاس در نیمه دوم ۲۰۲۳

وان پلاس گفته در نیمه دوم سال جاری میلادی اولین گوشی تاشو خود را معرفی می‌کند که یک محصول پرچمدار خواهد بود.

کد خبر : ۱۲۴۴۰۸
بازدید : ۲۳۴

شرکت‌های زیادی در سال‌های گذشته وارد بازار گوشی‌های تاشو شده‌اند، اما وان پلاس تا به امروز دست به چنین کاری نزده است. حالا وان پلاس در جریان کنگره جهانی موبایل ۲۰۲۳ اعلام کرده که در نیمه دوم سال جاری میلادی از اولین گوشی تاشو خود رونمایی می‌کند.

در گذشته شایعات به توسعه چنین محصولی از سوی وان پلاس اشاره کرده بودند و حالا این شرکت با گفته اخیرش، این موضوع را تأیید کرده است. این کمپانی در زمان معرفی وان پلاس ۱۱ برای بازار جهانی، در پس‌زمینه یک محصول متفاوت را نشان داد و به معرفی‌اش در فصل سوم ۲۰۲۳ اشاره کرد. حالا ظاهراً این محصول، همان گوشی تاشو وان پلاس باشد.

گوشی تاشو وان پلاس

وان پلاس از دو گوشی تاشو رونمایی می‌کند؟

وان پلاس اطلاعاتی درباره گوشی تاشو خود منتشر نکرده، اما چند هفته پیش مشخص شد که این کمپانی در چین دو نام تجاری را ثبت کرده است: وان پلاس V فولد و وان پلاس V فلیپ. بااین‌وجود، وان پلاس درحال‌حاضر تنها به یک گوشی هوشمند اشاره کرده است، بنابراین نمی‌دانیم با کدام یک از آن‌ها روبه‌رو می‌شویم و یا اینکه اصلاً وان پلاس برنامه‌ای برای توسعه دو گوشی تاشو دارد یا خیر.

یکی از مدیران وان پلاس گفته است که اولین گوشی تاشو این شرکت، مانند سایر محصولاتشان عملکرد سریع و روانی خواهد داشت و این موضوع مربوط به طراحی صنعتی، فناوری مکانیکی و موارد دیگر هم می‌شود و تنها محدود به رابط کاربری و عملکرد نرم‌افزاری دستگاه نمی‌شود.

وان پلاس گفته در ماه‌های آینده اطلاعات بیشتری درباره اولین گوشی تاشو خود منتشر خواهد کرد. این کمپانی همچنین می‌خواهد تا ۵ سال آینده یک اکوسیستم بزرگ ایجاد کند که ارتباط بدون وقفه میان گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها، گجت‌های پوشیدنی و دستگاه‌های اینترنت اشیا این برند را به ارمغان بیاورد.

درنهایت بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که وان پلاس در جریان کنگره جهانی موبایل از گوشی تاشو OnePlus ۱۱ Concept هم رونمایی کرد؛ گوشی هوشمندی که از سیستم خنک‌کننده مایع بهره می‌برد.

منبع:دیجیاتو

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید