(عکس) این شی مار مانند عجیب در ساحل مصر چیست؟

(عکس) این شی مار مانند عجیب در ساحل مصر چیست؟

«این شی عجیب به رنگ خاکستری بسیار کمرنگ بود و در برخی از نقاط آن لکه‌های سفید وجود داشت. همچنین قسمت‌های غشایی یا رگه‌ای قرمز و زرد رنگ در آن وجود داشت.»

کد خبر : ۱۲۴۵۲۰
بازدید : ۳۷۴

یک گردشگر بریتانیایی که در مصر تعطیلات خود را سپری می‌کرد، پس از یافتن بقایای مرموز مار مانندی در یک ساحل زیبا، گیج شد.

کارول آن، ۵۶ ساله، از هرتفوردشر، این نمونه عجیب و غریب را در نزدیکی شهر تفریحی ال گونا در حالی که در ساحل دریای سرخ تعطیلات می‌گذراند، پیدا کرد. پژوهشگران گمان می‌کنند که این کشف منزجرکننده ممکن است روده‌های یک دوگونگ باشد، یک نوع پستاندار دریایی بزرگ که در آب‌های محلی زندگی می‌کند.

این شی در برابر شن‌های بیابانی کاملا نمایان بود و به نظر می‌رسید که از دریا آمده است؛ این گردشگر بریتانیایی در خصوص این شی عجیب می‌گوید: «من هرگز چنین چیزی را ندیده بودم، تمایلی به لمس آن نداشتم، زیرا در عین جذابیت، نفرت انگیز به نظر می‌رسید.»

شی مار مانند عجیب

کارول آن در خصوص ظاهر این شی عجیب می‌گوید: «این شی عجیب به رنگ خاکستری بسیار کمرنگ بود و در برخی از نقاط آن لکه‌های سفید وجود داشت. همچنین قسمت‌های غشایی یا رگه‌ای قرمز و زرد رنگ در آن وجود داشت.»

همانطور که در عکس‌های خانم آن دیده می‌شود، بقایای عجیب و غریب به جا مانده هیچ ویژگی آشکاری مانند چشم یا باله ندارند که به راحتی برای شناسایی آن‌ها استفاده شود.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید