اقدام همسر فوتبالیست مشهور برای طلاق

اقدام همسر فوتبالیست مشهور برای طلاق

در پی متهم شدن مدافع مراکشی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن به تجاوز جنسی، همسرش مراحل قانونی برای جدایی از این بازیکن ملی‌پوش را آغاز کرد.

کد خبر : ۱۲۴۶۰۴
بازدید : ۳۵۱

هیبا ابوک همسر اشرف حکیمی در پی متهم شدن دفاع راست PSG‌ به تجاوز به یک زن 24 ساله فرانسوی، برای جدایی از او دست به کار شد.

در ابتدای هفته جاری، نشریه پاریزین فرانسه در خبری اختصاصی مدعی شد که حکیمی با دعوت از یک زن به منزلش در پاریس، به او تعرض کرده است. این خبر قویاً از سوی وکیل اشرف حکیمی و همینطور باشگاه پاری‌سن‌ژرمن تکذیب شده و دو طرف بر آمادگی کامل این بازیکن برای دفاع از خودش در مراجع قانونی تأکید کرده‌اند.

در این بین سکوت همسر اشرف حکیمی در قبال این موضوع، باعث شده برخی تصور کنند که او نیز اتهامات نسبت داده شده به همسرش را نپذیرفته است اما ظاهراً ماجرا اینطور نیست. بر اساس ادعای پایگاه خبری Cierre Digital هیبا ابوک از مدتی قبل فرآیند حقوقی برای جدایی از حکیمی را آغاز کرده و اینکه او و فرزندانش هم‌اکنون دور از بازیکن PSG‌ و در امارات به سر می‌برند هم ممکن است نشانه‌ای از تیرگی روابط طرفین باشد.

اشرف حکیمی در ارتباط به شکایت زنی که ادعا کرده به او تجاوز شده، مورد بازجویی قرار گرفته است. فرد شاکی مدعی شده که ارتباطش با حکیمی از روز 16 ژانویه - بیش از یک ماه قبل از وقوع تجاوز - آغاز شده است و حضور او در منزل بازیکن مراکشی هم زمانی رخ داده که همسر این بازیکن و فرزندانش در سفر بوده‌اند.

منبع: تسنیم

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید