بهترین سریال‌های جدید کره‌ای در اسفند و فروردین

بهترین سریال‌های جدید کره‌ای در اسفند و فروردین

در اینجا فهرستی از بهترین سریال‌های جدید کره‌ای را خواهید دید که پخش آن‌ها در طی یک ماه پیش رو آغاز خواهد شد.

کد خبر : ۱۲۴۷۴۶
بازدید : ۲۹۸۰

فرادید | ماه مارس ۲۰۲۳ ماه پرتنوع و جذابی برای طرفداران سریال‌های کره‌ای است. سریال‌های تاریخی، تخیلی، کمدی، عاشقانه و خلاصه هر نوع ژانری که دلتان بخواهد در بین گزینه‌هایی که این ماه می‌توانید دیدنشان را شروع کنید وجود دارند.

به گزارش فرادید؛ اگر به ژانر آخرالزمانی علاقه دارید و سال قبل از تماشای سریال «همۀ ما مرده‌ایم» لذت برده‌اید پس حتما خوشحال می‌شوید اگر بدانید که این ماه هم یک سریال تازه از همین جنس در راه است که می‌توانید آن را در فهرست تماشای خودتان بگذارید. در اینجا بهترین سریال‌های جدید کره‌ای در یک ماه آینده را معرفی خواهیم کرد.

۱. مامور تحویل (Delivery Man)

بهترین سریال‌های جدید کره‌ای در اسفند و فروردین

این درام هیجان‌انگیز دربارۀ یک رانندۀ تاکسی به اسم سئو یانگ مین است که شغل عجیبش برآورده کردن آخرین آرزوی ارواح درگذشتگان است! خیلی زود او با روح یک زن جوان آشنا می‌شود که حافظه‌اش را از دست داده است. این روح که نمی‌تواند تاکسی یانگ مین را ترک کند، به او در انجام ماموریت‌هایش کمک می‌کند. در همین احوال یک دکتر اورژانس به اسم دو کیو جین احساس می‌کند که اتفاقاتی ماورائی و شوم در محل کارش در حال رخ دادن هستند.

تاریخ انتشار: از ۱۰ اسفند

۲. شین؛ وکیل طلاق (Divorce Attorney Shin)

بهترین سریال‌های جدید کره‌ای در اسفند و فروردین

شین سونگ هان موسیقیدانی است که برای کشف یک راز از آلمان به کره برمی‌گردد و تصمیم می‌گیرد که وکیل شود. او بالاخره تصمیمش را عملی می‌کند و به وکیلی متخصص در حوزۀ طلاق تبدیل میشود. او خودش این تخصص را انتخاب کرده و دلیل این کار به اتفاقی در کودکی‌اش برمی‌گردد. او با تمام وجود از مشتری‌هایش دفاع می‌کند و در همین حال کم کم به کشف آن رازی که دنبال می‌کند نزدیک‌تر می‌شود.

تاریخ انتشار: از ۱۳ اسفند

۳. آبادی (Oasis)

بهترین سریال‌های جدید کره‌ای در اسفند و فروردین

داستان این سریال در دهه‌های ۱۹۸۰ و ۱۹۹۰ میلادی می‌گذرد و دربارۀ رویاها، دوستی‌ها و عاشقانه‌های سه جوان است. یکی از آن‌ها دانش‌آموز با استعدادی به اسم لی دو هاک است که در یک خانوادۀ فقیر بزرگ شده است. او در اولین نگاه عاشق جونگ شین می‌شود؛ دختری که از سئول به منطقۀ آن‌ها آمده. چوی چئول ووک هم دوست دوران کودکی لی دو هاک است که در عین حال رقابتی هم با او دارد. از قضا او هم عاشق جونگ شین می‌شود، اما شین علاقه‌ای به او ندارد.

تاریخ انتشار: از ۱۵ اسفند

۴. پاندورا؛ زیر بهشت (Pandora: Beneath The Paradise)

بهترین سریال‌های جدید کره‌ای در اسفند و فروردین

این درام سیاسی و معمایی دربارۀ زنی به اسم هونگ تائه را است که ظاهرا زندگی کاملی دارد و در تلاش است که با رساندن همسرش به ریاست جمهوری به بانوی اول کره تبدیل شود. اما یک مشکلی در زندگی او هست و آن اینکه او هیچ حافظه‌ای از گذشته‌اش ندارد. یک روز در جریان یک تصادف او حافظه‌اش را به دست می‌آورد و می‌فهمد که گذشتۀ وحشتناکی داشته است. حالا تنها فکر و ذکر او تصمیم به انتقام گرفتن از کسانی است که در گذشته به او ضربه زده‌اند.

تاریخ انتشار: از ۲۰ اسفند

۵. وظیفۀ بعد از مدرسه (Duty After School)

بهترین سریال‌های جدید کره‌ای در اسفند و فروردین

این سریال هیجان‌انگیز که از یک وبتون خیلی معروف اقتباس شده، نبردی بین انسان‌ها و هیولا‌های بیگانۀ مهاجم را به تصویر می‌کشد. اگر به تماشای «همۀ ما مرده‌ایم» علاقه داشتید، حتما باید این سریال تازه را ببینید. قهرمانان اصلی این داستان یک گروه از دانش‌آموزان هستند که باید به جای درس خواندن برای ورود به دانشگاه، به سراغ آموزش‌های نظامی بروند و برای ورود به میدان نبرد با هیولا‌ها آماده شوند. وقتی موج تازۀ هیولا‌ها به زمین می‌رسند، نبرد خونین بچه‌ها هم شروع می‌شود.

۶. وکیل چوسان (Joseon Lawyer)

بهترین سریال‌های جدید کره‌ای در اسفند و فروردین

همانطور که از اسم این سریال پیداست، داستان آن در دوران قدیم کره و زمان امپراطوری چوسان می‌گذرد. قهرمان سریال جوانی به اسم کانگ هان سو است که برای گرفتن انتقام مرگ پدر و مادرش، با تلاش زیاد به منصب وکالت دست پیدا کرده است. او با مهارت و زیرکی مسیر موفقیت را طی می‌کند و در همین مسیر به صورتی تقریبا ناخواسته در چشم مردم به یک قهرمان تبدیل میشود. خیلی زود سر و کار او با شاهدختی به اسم لی یئون جو می‌افتد که بسیار نگران وضع مردم و زیردستان است و به همین خاطر هان سو را استخدام می‌کند تا در موارد خاص بتواند به اجرای عدالت کمک کند.

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید