(عکس) نترسید! این زن با تزریق ژل به لب‌هایش رکورددار گینس شد

(عکس) نترسید! این زن با تزریق ژل به لب‌هایش رکورددار گینس شد

آندره ایوانووا، ۲۵ ساله از بلغارستان، دست به کار عجیبی زده است. او می‌خواهد برای ثبت نام خود در رکورد‌های گینس، حجیم‌ترین لب دنیا را به خود اختصاص داده است.

کد خبر : ۱۲۵۲۱۶
بازدید : ۱۴۳۹

ایوانووا با صرف هزینه‌ای معادل ۸هزار پوند به حجیم‌ترین لب دنیا رسیده و نام خود را در رکورد‌های گینس ثبت کرده است. اما او دست‌بردار نیست و همچنان به تزریق پرکننده به لب‌های خود ادامه می‌دهد. حتی ایوانووا تصمیم گرفته این بار گونه‌های خود را برجسته کرده و رکورد بزرگترین گونه دنیا را هم به‌دست آورد.

ایوانووا که یکی از اینفلوئنسر‌های شبکه‌های اجتماعی است، تزریق پرکننده‌ها را با فکر اینکه شبیه عروسک‌های براتز شود، از سال ۲۰۱۸ شروع کرده است و همچنان در حال انجام این تزریق‌ها به لب، فک و گونه‌های خود است. او اخیرا به طرفدارهایش که حسابی نگران شکاف برداشتن لب‌هایش شده‌اند، گفته برای تزریق‌های بیشتر در گونه‌هایش، ۱۶۰۰پوند دیگر خرج کرده است.

تزریق ژل

ایوانووا می‌گوید، اظهارنظر‌های متعددی از بازدیدکنندگان شبکه اجتماعی‌اش دریافت کرده است. برخی از آن‌ها به او گفته‌اند، «نمی‌ترسد لب‌هایش بترکند!» یا «پزشک‌هایی که این کار را می‌کنند باید مجازات بشوند!» و «تو مشکل روحی و روانی داری، باید پیش از اینکه وضعیت خود را بدتر کنی، به روانشناس مراجعه کنی.».

اما ایوانووا اینطور فکر نمی‌کند و همچنان به کار خود ادامه می‌دهد.

تزریق ژل

۳
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید