اجاره ویلا در دماوند برای یک روزه یا چند روز

اجاره ویلا در دماوند برای یک روزه یا چند روز

تمایل برای سفرهای یک روزه و یا چند روزه، در سال‌های اخیر که آلودگی در شهرهای بزرگ بسیار زیاد شده، افزایش یافته است. امسال تهران و حومه آن، آلوده‌ترین هوا را در چند سال اخیر داشت و بسیاری از مردم برای فرار از این آلودگی اجاره ویلا در دماوند برای یک روزه یا چند روز را در برنامه خود قرار دادند.

کد خبر : ۱۲۵۳۷۷
بازدید : ۲۲۷

اگر یک‌بار به شهرستان دماوند سفر کرده باشید یا برای اجاره ویلا در دماوند اقدام کرده باشید، حتما تایید می‌کنید که این شهر زیبا و خوش آب و هوا یکی از بهترین مقاصد گردشگری، مخصوصا برای افراد ساکن تهران است.

اجاره ویلا در دماوند

خیلی از تهرانی‌ها، کرجی‌ها و افراد ساکن بقیه شهرهای شلوغ و آلوده تمایل دارند که یک یا چند روز در ماه یا سال را از شهر خود دور باشد و به یکی از شهرهای نزدیک سفر کنند تا از هوای تازه و سالم آن استفاده کنند. آنها به‌دلیل مشغول بودن به مشاغل مختلف نمی‌توانند مدت زیادی از شهر خود دور باشند، پس سفر به یک شهرستان حومه برای یک یا چند روز بهترین گزینه است.

تمایل برای سفرهای یک روزه و یا چند روزه، در سال‌های اخیر که آلودگی در شهرهای بزرگ بسیار زیاد شده، افزایش یافته است. امسال تهران و حومه آن، آلوده‌ترین هوا را در چند سال اخیر داشت و بسیاری از مردم برای فرار از این آلودگی اجاره ویلا در دماوند برای یک روزه یا چند روز را در برنامه خود قرار دادند.

بیایید ببینیم اجاره ویلا در دماوند برای سفر‌های کودتاه‌مدت چه مزایایی دارد؟

مزایای اجاره ویلا در دماوند برای یک روزه یا چند روز

سفر به شهرهای دور، معمولا هزینه زیادی دارد و مستلزم وقت‌گذاری بسیاری است. این درحالی است که سفر‌ یک روزه یا چند روزه به شهر نزدیکی مثل دماوند، مستلزم صرف هزینه و وقت کمی است. دماوند تنها یک ساعت و نیم با تهران فاصله دارد. این بدان معنا است که در صورت نیاز می‌توانید به‌سرعت به شهر خود برگردید و به کار پیش‌آمده رسیدگی کنید.

اگر هزینه و وقت کافی را برای سفرهای دور ندارید، می‌توانید با اجاره ویلا در دماوند از علی بابا، برای مدت کوتاهی از شهر خود دور شوید و با هزینه کمی به تفریح بپردازید. آب و هوای این شهر آن‌قدر تمیز و بکر است که نمی‌توان تصور کرد این هوای خوب در چنین فاصله نزدیکی به شهرهای آلوده قابل دستیابی است.

با این حال، سفر به شهرستان دماوند مزایای بیشتری از آب و هوای خوب دارد. این شهرستان باستانی که 18 هزار سال قدمت دارد، دارای جاذبه‌های گردشگری زیادی است که سالانه مسافران زیادی را به خود جلب می‌کند.

جاذبه‌های گردشگری شهرستان دماوند

با اجاره ویلا در دماوند شما می‌توانید علاوه از آب و هوای بکر، از جاذبه‌های گردشگری زیر هم استفاده کنید:

پیست اسکی آبعلی

این پیست معروف، دارای امکانات زیادی است و یکی از مشهورترین پیست‌های اسکی در ایران محسوب می‌شود. امکانات زیاد این پیست حتی به مبتدیان این اجازه را می‌دهد که اسکی‌کردن را شروع کنند و از این ورزش هیجان‌آور لذت ببرند.

کوهنوردی

با سفر به شهرستان دماوند، شما می‌توانید از کوه دماوند که بلندترین کوه ایران و بلند‌ترین آتشفشان آسیا است دیدن کنید. چهار مسیر برای بالارفتن از این کوه وجود دارد که همه آنها بسیار مجهز هستند.

اجاره ویلا در دماوند برای یک روزه یا چند روز
پیست آبعلی

دشت لار

احتمالا اسم دشت لار را شنیده‌اید. این دشت زیبا در دامنه دماوند واقع شده، تقریبا کاملا تخت است و 73 هزار هکتار وسعت دارد. این دشت دارای گونه‌های خاصی از حیوانات و گیاهان است و هر ساله در فصل بهار دشت شقایقِ آن، تعداد زیادی از گردشگران را به خود جلب می‌کند. حیوانات زیادی در این منطقه محافظت شده زیبا زندگی می‌کنند؛ از جمله روباه، عقاب طلایی، گراز، خرس قهوه‌ای، بز کوهی، کبک، خفاش، افعی و ... . این دشت آن‌قدر بکر و زیباست که در سال 1354 به عنوان پارک ملی نام‌گذاری شد.

چشمه اعلا

چشمه اعلا یکی از معروف‌ترین جاذبه‌های گردشگری این شهر است که بعد از اجاره ویلا در دماوند، حتما باید سری به آن بزنید. این چشمه، آب خیلی شفافی دارد و اطراف آن پوشیده شده از رسوبات آبرفتی دوران چهارم زمین‌شناسی و آهک‌های سخت دولومینت است.چشمه اعلا تابستان‌ مملو از جمعیت است.

دریاچه هویر و تار

دریاچه هویر و تار دو دریاچه هستند که تنها 500 متر با هم فاصله دارند. اجاره ویلا در دماوند به شما این امکان را می‌دهد که از این دو دریاچه زیبا بازدید کنید. دریاچه تار 3.1 کیلومتر طول و حدود 400 متر عرض دارد. طول دریاچه هویر برابر با ۹۰۰ متر و عرض آن حدود ۱۵۰ متر است. افرادی که برای تفریح به شهرستان دماوند سفر می‌کنند، گاهی شب را در کنار این دو دریاچه سپری می‌کنند تا صبح‌هنگام، ماهیگیری کنند. قایق‌رانی نیز یکی دیگر از تفریحات این دو دریاچه محسوب می‌گردد.

اجاره ویلا در دماوند برای یک روزه یا چند روز
دریاچه تار و هویر

علاوه بر جاذبه‌های گردشگری که ذکر شد، شهرستان دماوند دارای محل‌های تفریحی زیادی است. چشمه دیوآسیب، غار رود افشان، روستای خسروان، غار بورنیک، آبشار گروبار، برج شیخ شبلی و دژ گل خندان تعدادی دیگر از این جاذبه‌ها هستند.

پیشنهاد می‌کنیم حتما یک‌بار اجاره ویلا در دماوند از علی بابا را در برنامه خود قرار دهید و به مدت یک یا چند روز در این شهرستان زیبا زندگی کنید تا بتوانید هم از هوای آن لذت ببرید و هم از جاذبه‌های دیدنی آن استفاده کنید.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید