(ویدئو) روش عجیب لک لک‌های سیاه برای کشتن یکدیگر!

(ویدئو) روش عجیب لک لک‌های سیاه برای کشتن یکدیگر!

من از حمله غافلگیر شدم، اما به زودی متوجه شدم که احتمالاً یک مبارزه سرزمینی کامل بین این پرندگان در جریان است. حدس می‌زنم چیز‌های زیادی یاد گرفتم، زیرا همیشه فکر می‌کردم که آن‌ها صلح‌آمیز هستند.

کد خبر : ۱۲۵۴۱۹
بازدید : ۹۱۷

لک‌لک‌های سیاه ممکن است برای پرندگان دیگر با آن منقار‌های بزرگ ترسناک به نظر برسند، و کاملاً به درستی چنین است. این دو لک لک با هم درگیر شده بودند و از اسلحه خود استفاده کامل می‌کردند.

کلودیا آپفلتالر ۵۵ ساله که این دوئل را با فیلمبرداری ثبت کرده است می‌گوید: نزدیک پایان روز بود و ما در حال حرکت به سمت دروازه پل کروگر بودیم. تصمیم گرفتیم روی رودخانه کوچکی در S۱۱۴ توقف کنیم تا اطراف را تماشا کنیم. من داشتم یک اسب آبی را تماشا می‌کردم و چند کفتار که در هوای گرم آب‌تنی می‌کردند.

جمعیت لک لک سیاه در آفریقای جنوبی در طول سال‌ها کاهش آهسته‌ای را نشان می‌دهد. جمعیت لک لک سیاه در آفریقای جنوبی نسبتاً کم است، زیرا آن‌ها مناطق دورافتاده را ترجیح می‌دهند و عادات غذایی خاصی دارند.

من همیشه به دنبال پرندگان هستم، بنابراین وقتی یک لک لک سیاه را دیدم، فوراً به سمت او رفتم. وقتی یکی دیگر در کنارش فرود آمد و آن دو شروع به دعوا کردند، غافلگیر شدم. من اصلاً مطمئن نیستم که کل دعوا واقعاً برای چه بود. با این حال، باید چیی جدی بوده باشد، زیرا پرندگان به معنای واقعی کلمه از منقار خود برای فروبردن در گلوی یکدیگر استفاده می‌کردند.

من از حمله غافلگیر شدم، اما به زودی متوجه شدم که احتمالاً یک مبارزه سرزمینی کامل بین این پرندگان در جریان است. حدس می‌زنم چیز‌های زیادی یاد گرفتم، زیرا همیشه فکر می‌کردم که آن‌ها صلح‌آمیز هستند. خوشبختانه هر دو پرنده زنده ماندند و به راه خود ادامه دادند.

اگر به دنبال فیلمبرداری از حیات وحش هستید، همیشه مراقب باشید و دوربین خود را همیشه آماده داشته باشید. گاهی شگفت‌انگیزترین صحنه‌ها خیلی سریع اتفاق می‌افتند.

۱
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید