(ویدئو) نجات ۲۰۰ سگ در کره جنوبی که قرار بود خورده شوند

(ویدئو) نجات ۲۰۰ سگ در کره جنوبی که قرار بود خورده شوند

یک انجمن آمریکایی غیردولتی فعال در زمینه حمایت از حقوق حیوانات موفق شد بیش از ۲۰۰ سگ را که قرار بود به کشتارگاه فرستاده شوند از مزرعه‌ای در حومه پایتخت کره جنوبی نجات داد.

کد خبر : ۱۲۵۹۱۸
بازدید : ۷۳۸

بیش از ۲۰۰ سگ که قرار بود گوشت‌شان در کره جنوبی خورده شود، نجات یافته‌اند.

این سگ‌ها با هدف مصرف گوشت‌شان در یک مزرعه حیوانات بزرگ در حومه سئول، پایتخت کره جنوبی پرورش یافته بودند.

انجمن آمریکایی غیر دولتی «Humane Society International» که فعال در زمینه حمایت از حقوق حیوانات است، این سگ‌ها را از آن مزرعه آزاد و به آمریکا منتقل کرده است تا زندگی جدیدی را شروع کنند.

فعالان در این زمینه می‌گویند که این سگ‌ها تمام زندگی خود را در مکان‌های کثیف زندگی می‌کردند و در قفس‌های تنگ و شرایط بد بزرگ شدند.

شماری از این سگ‌ها قرار است با کمک انجمن مشابهی، به کانادا منتقل شوند.

در سال ۲۰۱۹، وزارت کشاورزی، غذا و امور روستایی کره جنوبی اعلام کرد که نزدیک به ۵ میلیون خانوار در این کشور صاحب یک سگ خانگی هستند.

یون سوک یول رئیس جمهور کره جنوبی نیز چهار سگ و سه گربه دارد. وی در طول مبارزات انتخاباتی خود در سال گذشته، مخالفت خود را با خوردن و تجارت گوشت سگ اعلام کرد، اما گفت که ممنوعیت قانونی این رویه قرن‌ها مستلزم یک اجماع اجتماعی است.

با این حال، علی‌رغم نظرسنجی‌هایی که نشان می‌دهد بیش از ۸۰ درصد مردم کره جنوبی هرگز گوشت سگ مصرف نکرده‌اند و نزدیک به ۶۰ درصد از ممنوعیت قانونی این تجارت حمایت می‌کنند، دولت‌های متوالی تلاش کرده‌اند تا به این وضعیت پایان دهند. اما هنوز میلیون‌ها سگ در مزارع زندانی شده اند.

منبع: فرارو

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید