اعتراف پیکه درباره آهنگ جنجالی شکیرا

اعتراف پیکه درباره آهنگ جنجالی شکیرا

پیکه از صحبت در مورد جدایی از شکیرا اجتناب کرد، اما به سوال مربوط به آهنگ جنجالی شکیرا پاسخ داد.

کد خبر : ۱۲۶۱۲۱
بازدید : ۶۰۴

با اینکه جرارد پیکه دلش نمی‌خواست در مورد جدایی‌اش از شکیرا صحبت کند، به سوالی در مورد اینکه آیا به آهنگ جنجالی این خواننده کلمبیایی به نام Bzrp Music Sessions, Vol. ۵۳ گوش داده یا نه، پاسخ داد.

این خواننده مشهور کلمبیایی آهنگ فوق را با همکاری بیزاررپ منتشر کرد و در این آهنگ به جرارد پیکه و اتفاقاتی که پس از جدایی آن‌ها رخ داده اشاره کرد. پیکه در مصاحبه‌ای با RAC ۱ گفت: «بله، بدیهی است که به آن گوش داده‌ام. من نمی‌خواهم در موردش صحبت کنم، فکر نمی‌کنم باید در مورد آن صحبت کنم.»

پیکه پس از سکوت طولانی و ناخوشایند تاکید کرد که تنها چیزی که می‌خواهد این است که فرزندانش شاد باشند؛ و دوباره خاطرنشان کرد: «من نمی‌خواهم در مورد آن صحبت کنم. ما مسئولیت داریم، ما‌ها که پدر و مادر هستیم باید از فرزندانمان محافظت کنیم. هرکسی خودش تصمیم می‌گیرد. بیشتر از این حرفی برای گفتن ندارم. فقط می‌خواهم حال بچه‌هایم خوب باشد.»

حضور پسر پیکه در رویداد کینگز لیگ

گزارش‌ها ادعا کردند که شکیرا از حضور پسرش میلان در برنامه کینگز لیگ، آزرده خاطر شده است. پیکه در مورد تصمیمش برای اجازه دادن به فرزند ۹ ساله خود برای شرکت در برنامه توئیچ توضیح داد.

پیکه افزود: «فقط می‌خواهم بچه‌هایم خوب باشند. من همیشه رابطه صمیمانه و نزدیکی با فرزندانم داشتم. او از من خواست که در کینگز لیگ حضور داشته باشد و مشتاقانه منتظر این اتفاق بود. هیچ چیزی بیشتر از این من را خوشحال نمی‌کند که ببینم فرزندانم خوشحال هستند. من این کار را باز هم انجام می‌دهم. او بزرگتر از سنش به نظر می‌رسد. هرکسی تصمیمی می‌گیرد که فکر می‌کند بهترین است. من هم سعی می‌کنم هرکاری که از نظرم خوب است انجام بدهم.»

شکیرا و پیکه چه زمانی از هم جدا شدند؟

شکیرا و پیکه سال گذشته از هم جدا شدند و پس از هفته‌ها شایعات، در ژوئن ۲۰۲۲ بیانیه‌ای برای تایید جدایی خود منتشر کردند. بلافاصله پس از انتشار اخبار جدایی آنها، شایعات دیگری مبنی بر اینکه این بازیکن فوتبال با زنی به نام کلارا چیا رابطه دارد، منتشر شد.

شکیرا هم پیکه و نامزد جدیدش را هدف آهنگ‌های جدید خود قرار داد و تا جایی که می‌شد به این دو نفر طعنه زد.

منبع: خبر ورزشی

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید