سرنوشت فیلمی که شهرام عبدلی کارگردانی کرد چه می‌شود؟

سرنوشت فیلمی که شهرام عبدلی کارگردانی کرد چه می‌شود؟

فیلم سینمایی «زنگ آخر» به کارگردانی زنده‌یاد شهرام عبدلی که در تدارک شرکت در جشنواره فیلم کودک‌ونوجوان بود، با درگذشت سازنده‌اش احتمالا در نوروز از تلویزیون پخش خواهد شد.

کد خبر : ۱۲۶۱۴۴
بازدید : ۳۱۵

«زنگ آخر» نام فیلمی به کارگردانی شهرام عبدلی و تهیه‌کنندگی اشکان حاج‌حسنی است که برای سینمای کودک و نوجوان ساخته شده و فیلمبرداری آن تیرماه امسال به پایان رسید. این فیلم به عنوان نخستین فیلم سینمایی شهرام عبدلی با بازیگری پسرش در نقش اصلی (آرتین عبدلی) قرار بود یکی از متقاضیان حضور در جشنواره فیلم کودک و نوجوان امسال باشد که برگزاری این رویداد به سال آینده موکول شده است.

اشکان حاج‌حسنی درباره سرانجام این فیلم گفت: هدف اصلی ما این بود که «زنگ آخر» در جشنواره فیلم کودک و نوجوان باشد که این رویداد با توجه به شرایط لغو شد حالا تلویزیون خواستار این است که فیلم را در تعطیلات نوروز پخش کند. ما فعلا در حال رایزنی با برخی شبکه‌های تلویزیون هستیم و پس از بهترین انتخاب، احتمالا فیلم را در عید 1402 از طریق تلویزیون نمایش خواهیم داد.»

در «زنگ آخر» نیلوفر شهیدی، مینا جعفرزاده، حسن اسدی، سامان گوران، علی عطایی، داراب اقاسی‌زاده، اشکان حاج‌حسنی، الهه زحمتی، روناک ارجمند، شهرام عبدلی، مانیاد عظیمی‌فر و آرتین عبدلی به عنوان برخی از بازیگران معرفی شده بودند.

فیلم «زنگ آخر» روایتگر قصه پسر بچه‌ای است که در کودکی از مادربزرگ خود خاطرات شیرین و خوبی دارد اما پس از مدتی بی‌خبری از مادربزرگ سعی دارد به کمک دوستش او را پیدا کند.

شهرام عبدلی این فیلم سینمایی را در حالی کارگردانی کرده بود که سال‌ها تجربه نقش‌آفرینی جلوی دوربین را در سریال‌ها و فیلم‌های متعدد داشت ولی اجل مهلتی نداد تا دسترنج خودش به عنوان کارگردان را روی پرده سینما ببیند.

فیلم سینمایی «ماه گرفتگی» به کارگردانی مسعود اطیابی با بازی شهرام عبدلی در سی‌وپنجمین جشنواره فیلم فجر حضور داشت و «دختری در قفس»، «قصه دل‌ها» و «یکی برای همه» از دیگر فیلم‌های سینمایی این بازیگر بودند.

شهرام عبدلی صبح ششم اسفندماه در سن ۴۶ سالگی براثر عارضه مغزی و در شرایطی که چند روز در کما بود، در بیمارستانی در مشهد از دنیا رفت.

منبع: ایسنا

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید