(ویدئو) شلیک پلیس آمریکا به سر یک گورخر

(ویدئو) شلیک پلیس آمریکا به سر یک گورخر

نیرو‌های پلیس در شهرستان پیکاوی با شلیک گلوله یک گورخر را که در حمله‌ای وحشتناک بازوی صاحب خود را مجروح کرده بود، این حیوان را از پای درآوردند.

کد خبر : ۱۲۶۳۱۱
بازدید : ۴۰۰۹

بر اساس گزارش‌های منتشر شده از سوی کلانتر شهرستان پیکاوی در ایالت اوهایو، دست یک مرد ۷۲ ساله، در اثر حمله یک گورخری قطع شده است.

رونالد کلیفتون، پس از حمله گورخرش به او و گاز گرفتن بازویش به دلیل جراحات شدید در یک زمین حصارکشی در بیمارستان بستری شده است.

هنگامی که رونالد پس از حمله وحشتناک ناامیدانه با پلیس تماس گرفت، گفت: فکر می‌کنم او دستم را پاره کرد... یک هلی‌کوپتر بفرست. زمانی که ماموران به محل حادثه رسیدند، متوجه شدند که وی روی زمین افتاده است.

مایکل اوبرلی معاون رئیس پلیس گفت که به محض ورود به صحنه حادثه که روز یکشنبه رخ داد، یک گورخر نر بزرگ به درب خودروی پلیس حمله کرد. در حالی که اوبرلی از قربانی مراقبت می‌کرد، الاغ پرخاشگرانه حمله کرد.

تصاویر ویدئویی دوربین بدن پلیس مردی را نشان می‌دهد که با چوب به تعقیب گورخر می‌پردازد.

پلیس در نهایت موفق شد با به صدا درآوردن آژیر‌ها و بوق خودروها، گورخر را وادار به عقب نشینی کند. آن‌ها سپس متوجه شدند که رونالد به شدت مجروح شده و دستش تقریباً از بدنش جدا شده بود.

پلیس از ترس اینکه ممکن است دوباره حمله کند، حیوان را زیر نظر داشت. گزارش شده است که یکی از افسران به پلیس مسلح به تفنگ ساچمه‌زنی گفته در صورت لزوم به گورخر شلیک کند.

لحظاتی بعد، فیلم دوربین بدنه گورخر را نشان داد که با خشونت به سمت افسر راه می‌رفت. پلیس پس از سه بار فریاد زدن برای ترساندن، چاره‌ای جز شلیک به سر آن نداشت.

هنوز مشخص نیست که چرا گورخر تا این حد نسبت به صاحب خود تهاجمی بوده است، اما مقامات می‌گویند که او ممکن است سعی کرده از برخی از الاغ‌هایی که در همان مزرعه بودند محافظت کند.

کلیفتون به سرعت به بیمارستان گرانت در کلمبوس مرکز ایالت اوهایو منتقل شد تا به دلیل جراحات شدیدش تحت مداوا قرار گیرد. او اکنون در وضعیت پایداری قرار دارد و دست خود را از دست نخواهد داد.

گورخر‌ها طبق قانون اوهایو جزو حیوانات وحشی خطرناک طبقه بندی نمی‌شوند و بنابراین نگهداری از آن‌ها مجاز است.

منبع: فرارو

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید