(عکس) این زن به خوردن دستمال توالت اعتیاد دارد!

(عکس) این زن به خوردن دستمال توالت اعتیاد دارد!

یک زن ۳۴ ساله با حضور در یک مجموعه مستند تلویزیونی آمریکایی درباره اعتیاد‌های عجیب و غریب اعتراف کرد که در طول ۲۳ سال گذشته هر روز در حدود ۷۵ ورق دستمال توالت جویده است.

کد خبر : ۱۲۶۳۲۴
بازدید : ۳۱۲

می‌دانیم که خوردن تنقلات شیرین مورد علاقه‌تان هر از چند گاهی اشکالی ندارد، اما اگر به آن اعتیاد پیدا کنید، می‌تواند مشکل ساز شود. با این حال، یک زن مشکل نگران‌کننده‌تری نسبت به خوردن چیپس، کیک یا شکلات دارد، زیرا اعتراف کرده که معتاد به خوردن دستمال توالت است.

کشا (Kesha)، اهل شیکاگو آمریکا، در برنامه اعتیاد عجیب من (My Strange Addiction) در شبکه TLC ظاهر شد تا در مورد عادت غیرمعمول خود به نام زایلوفاژیا (xylophagia)، یک اختلال خوردن که شامل مصرف کاغذ است، به بینندگان آگاهی دهد. این زن ۳۴ ساله در ۲۳ سال گذشته هر روز حدود ۷۵ برگه دستمال توالت را جویده و مادرش می‌گوید دستمال برایش حکم «کراک» را دارد.

کشا معتقد است اعتیاد او به ترومای دوران کودکی‌اش مرتبط است، زیرا هنگامی که کلاس ششم بود از خانه خودشان نقل مکان کرد تا با مادربزرگ و عمه‌اش زندگی کند. او گفت: «فکر می‌کنم ولعش را دارم، چون عاشق احساسی هستم که دستمال توالت روی زبانم ایجاد می‌کند، آن‌طور که وقتی به زبانم می‌خورد حل می‌شود.» با آنکه دستمال دولایه را به این خاطر که «هضمش آسان‌تر است» ترجیح می‌دهد، می‌گوید که معده درد‌های شدیدی را تجربه می‌کند و اگر زیادی دستمال بخورد، برای توالت رفتن مشکل خواهد داشت.

اعتیاد به دستمال توالت

مادرش گفت: «هر بار که کشا را می‌دیدم، دستمال کاغذی در دستش بود و سعی می‌کرد آن را پشت سرش پنهان کند. اگر سعی می‌کردی آن را از او بگیری، ناراحت می‌شد. من هرگز نتوانستم بفهمم چرا دستمال کاغذی می‌خورد و هرگز هم نخواهم فهمید.» با این حال، کشا هرگز متوجه نبود که وضعیتی که دارد تا چه اندازه می‌تواند آسیب‌زا باشد، تا اینکه کیم دنیس روانپزشک به او در مورد تأثیر این کار بر بدنش گفت.

کیم به کشا گفت: «اگر روده هایت در داخل شکمت پاره شود، می‌تواند کشنده باشد، و می‌تواند خیلی سریع تو را بکشد. تو با این کار بدنت را در معرض خطر قرار می‌دهی و واقعا با زندگی‌ات «رولت روسی» بازی می‌کنی.» کیم که می‌دانست کشا با قطع ناگهانی اعتیادش به مشکل برمی‌خورد به او توصیه کرد که رول توالت را با دستمال مرطوب جایگزین کند، زیرا مرطوب و غیرقابل هضم است.

منبع: روزیاتو

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید