(ویدئو) باورنکردنی اما واقعی؛ دعوای تنبل با عقاب مزاحم!

(ویدئو) باورنکردنی اما واقعی؛ دعوای تنبل با عقاب مزاحم!

در این ویدئوی جالب می توانید نبرد نادر و کوتاه میان تنبل عصبانی و عقاب سفید را مشاهده کنید.

کد خبر : ۱۲۶۵۰۶
بازدید : ۸۶۲۷

فرادید | نام تنبل به علّت آهستگی و کندی بسیار زیاد حرکات این جانور بر روی این جانور گذاشته شده‌است که این تنبلی در واقع یک سازگاری متابولیک برای کاهش مصرف انرژی است. تنبل‌ها همان‌گونه که از نامشان مشخص است یکی از کندترین جانوران سیاره زمین هستند و نام آن‌ها به نوعی مترادف با تصاویر صحنه آهسته است.

به گزارش فرادید، بیشینه سرعت حرکتی آن‌ها ۴ متر در دقیقه است. در حقیقت، تنبل‌ها به قدری کند هستند که جلبک سبز روی آن‌ها رشد می‌کند. البته این جانوران شناگران خوبی هستند و می‌توانند با سرعت ۱۳٫۵ متر بر دقیقه شنا کنند. بدن تنبل‌ها بسیار نیرومند است و میزبان انواعی از جلبک‌های سبز است که برای زندگی در بین مو‌های تنبل تکامل پیدا کرده‌اند و به استتار این جانور کمک می‌کنند و خود این خزه‌ها غذای انواعی از حشرات هستند.

دمای بدن آن‌ها، نسبت به سایر پستانداران کمی پایین‌تر بوده و بین ۳۰ تا ۳۴ درجه متغیر است. تنبل‌ها بینایی و شنوایی ضعیفی دارند و برای تغذیه بیشتر به بویایی و لامسه خود وابسته‌اند.

با این حال خیلی کم اتفاق می افتد که تنبل وارد جدال با حیوان دیگری شود. چراکه کندی بیش از حد تنبل منجر به شکست و آسیب دیدن اش می شود. اما برخلاف روال معمول در این ویدئوی جالب می توانید نبرد نادر و کوتاه میان تنبل عصبانی و عقاب سفید را مشاهده کنید.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید