خودکشی سارق مسلح حین دستگیری پلیس در کرج

خودکشی سارق مسلح حین دستگیری پلیس در کرج

متهم دوم راکب خودرو سرقتی دستگیر و در بازرسی بدنی از وی و سارقی که اقدام به خودکشی کرده بود، یک قبضه سلاح جنگی و تعداد قابل توجهی اسکناس تقلبی کشف شد.

کد خبر : ۱۲۷۷۴۰
بازدید : ۹۴۱۹

جانشین فرمانده انتظامی البرز گفت: یک سارق مسلح در حین دستگیری در شهرستان اشتهارد در این استان به وسیله سلاح جنگی اقدام به خودکشی کرد.

سرهنگ محمد نادربیگی اظهارکرد: ساعتی قبل در پی رصد پلیس مبنی بر تردد یک دستگاه خودروی مزدا سرقتی در محور ماهدشت- اشتهارد، بلافاصله عوامل انتظامی شهرستان اشتهارد برای دستگیری سارقان وارد عمل شدند.

وی افزود: ماموران پس از شناسایی خودرو اقدام به تعقیب و مراقبت آن کردند که سارقان بدون توجه به دستور ایست پلیس اقدام به فرار کرده و با انجام اقدامات مخاطره آمیز و شلیک به سمت ماموران نظم و امنیت عمومی را مختل کردند. در ادامه ماموران با رعایت قانون به کارگیری سلاح چند تیر هوایی را شلیک و خود را متوقف کردند.

نادربیگی اضافه کرد: در ادامه متهمان پس از توقف خودرو به صورت پیاده اقدام به فرار کردند که مأموران با انجام اقدامات پلیسی اقدام آنان را خنثی و قصد دستگیریشان را داشتند که در این حین یکی از سارقان به وسیله سلاح جنگی اقدام به خودکشی کرد.

وی خاطرنشان کرد: متهم دوم راکب خودرو سرقتی دستگیر و در بازرسی بدنی از وی و سارقی که اقدام به خودکشی کرده بود، یک قبضه سلاح جنگی و تعداد قابل توجهی اسکناس تقلبی کشف شد.

وی یادآورشد: با هماهنگی مقام قضائی خودرو سرقتی توقیف شد و تحقیقات در این زمینه آغاز شده و نتایج تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد.

منبع: ایرنا

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید