آزادی فرد ربوده‌شده در كمتر از يك ساعت

کد خبر : ۱۲۷۸۵
بازدید : ۱۰۵۶
مرد جواني كه در برابر ديدگان شهروندان توسط آدم ربا تهديد شده بود، با اقدام ضربتي پليس نجات يافت.

به گزارش آرمان، سرهنگ مهريار سعيدي، فرمانده انتظامي شهرستان جيرفت گفت: در پي تماس تلفني شهروندي با مركز فوريت‌هاي پليسي ۱۱۰ مبني بر اينكه فردي مسلح با سر و صورت پوشانده در اطراف شهر اقدام به ربايش راننده يك دستگاه خودرو كرده و در حال هدايت وي به مخفيگاه خود است، بلافاصله موضوع در دستور كار پليس قرار گرفت.

وي افزود: ماموران كلانتري ۱۱ در كوتاه ترين زمان ممكن خود را به محل رساندند و در اين لحظه فرد گروگانگير از قسمت صندلي عقب با تهديد اسلحه به راننده خودرو، وي را مجبور كرد كه بر سرعت خود بيفزايد.

سعيدي تصريح كرد: از اين رو ماموران ضمن كنترل كليه مسير‌هاي خروجي، اقدام به تعقيب و مراقبت خودرو كردند.

اين مقام انتظامي خاطرنشان كرد: آدم ربا با بي توجهي به اخطار‌هاي ماموران، راننده خودرو را تهديد كرد كه به مسير خود در معابر پر رفت و آمد شهر ادامه دهد.

سعيدي گفت: در تعقيب و گريز ماموان، آدم ربا كه خود را در عملي كردن نقشه‌اش ناكام ديد با رها كردن خودرو قصد فرار داشت كه با عكس العمل به موقع پليس دستگير شد.

وي با بيان اينكه پس از آزادي فرد ربوده شده يك قبضه سلاح كمري نيز از آدم ربا كشف شد، گفت: در برسي سوابق متهم مشخص شد نامبرده از مجرمان سابقه‌دار است.

فرمانده انتظامي شهرستان جيرفت در پايان با اشاره به اينكه علت اين آدم ربايي اخاذي بوده است، خاطرنشان كرد: نيروي انتظامي با اجراي طرح‌هاي مختلف انتظامي و اشراف اطلاعاتي، اجازه نخواهد داد، اخلال گران نظم عمومي، خللي در امنيت پايدار جامعه وارد كنند.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید