تصویر مرد سارقی که خودش را به شکل زنان در می‌آورد

تصویر مرد سارقی که خودش را به شکل زنان در می‌آورد

فرمانده انتظامی استان گفت: متهمی که با پوشیدن لباس زنانه دست به سرقت به عنف زده بود به همراه همدستش در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر شد.

کد خبر : ۱۲۹۳۲۴
بازدید : ۷۸۸۶

سردار عباسعلی بهدانی‌فرد پیش از ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه استان حاضر شد و اظهار کرد:‌ در پی تماس یکی از شهروندان با پلیس ۱۱۰ مبنی بر سرقت به عنف بلافاصله ماموران کلانتری ۱۳ شهید رجایی در محل حاضر شدند.

وی افزود: با حضور ماموران در محل، مشخص شد فردی با پوشیدن لباس زنانه به درب خانه یک خانم سالخورده مراجعه کرده و پس از فریب وی وارد منزل شده و به همراه همدستش پیرزن را به زور به سرقت برده است.

فرمانده انتظامی استان یزد گفت: بلافاصله ماموران باتجربه و زبده پلیس، تیمی عملیاتی را تشکیل داده و با کار گسترده اطلاعاتی و تلاش بی وقفه، متهم و همدستش را در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر و به اداره پلیس منتقل کردند.

سردار بهدانی فرد تصریح کرد: سارقان در بازجویی های اولیه لب به اعتراف گشوده و به سرقت به عنف طلاجات پیرزن و فروش اموال سرقتی در شهر یزد اعتراف کرد.

رئیس پلیس استان یزد در پایان با اشاره به این که طلاجات کشف شده با دستور مقام قضائی تحویل مالباخته شد تصریح کرد: متهم و همدستش پس از تشکیل پرونده جهت سیرمراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان منازل خود را به دوربین های مداربسته مجهز کنند و در صورت حضور افراد درب منازل ابتدا آنها شناسایی شده و سپس درب را بگشایند.

منبع: فارس
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید