(تصاویر) نسخه ارتقا یافته لامبورگینی هوراکان تکنیکا دوباره در جادهها میتازد
سپر جلو و کاپوت تغییر شکل یافته است که ظاهر تهاجمی موجود در Revuelto جدید لامبورگینی را به ذهن متبادر میکند. پنلهای یک چهارم عقب عقب کاملا تازه هستند، دومی دارای سطح صاف و پنجرهای برای نشان دادن موتور V ۱۰ است.
هواراکان تکنیکا با چهرهای امروزیتر برای تاختن در جادهها آماده میشود. این خودرو نسخهای ویژه از یک ارتقا و به روز رسانی کم نظیر است.
به نقل از اتو اکسپرس، همه آنچه تا به حال در مورد موتورهای برقی، توربوشارژ یا بستههای باتری شنیده بودید را فراموش کنید. لامبورگینی هوراکان تکنیکا روی کاغذ، یک بهروزرسانی دیرهنگام از مدلی قدیمی است که به تعداد به روز رسانیهای رقبایش نمیرسد، اما ذرهای هم مهم نیست، زیرا ستارهها با هوراکان تکنیکا همسو شدهاند، این اتفاق نوید بخش این است که «هوراکان تکنیکا» احتمال دارد امروز تبدیل به بهترین ابرخودروی V ۱۰ لامبورگینی شده باشد که تاکنون ساخته شده است.
جوردن کاتسیانیس در گزارشی در این باره نوشته است: ما قبلا از رانندگی با هوراکان تکنیکا جدید در قاره اروپا لذت بردهایم، اما آزمون «لیتموس» در جادههای پر پیچ و خم بریتانیا برای هر ابر خودرویی میتواند چالش برانگیز باشد. قبل از اینکه به رفتار «لامبوگینی تکنیکا» در آسفالت بپردازیم، اجازه دهید بهروزرسانیهایی فنی را بررسی کنیم.
سپر جلو و کاپوت تغییر شکل یافته است که ظاهر تهاجمی موجود در Revuelto جدید لامبورگینی را به ذهن متبادر میکند. پنلهای یک چهارم عقب عقب کاملا تازه هستند، دومی دارای سطح صاف و پنجرهای برای نشان دادن موتور V ۱۰ است.
از نظر مکانیکی، تکنیکا چیزی شبیه به بزرگترین موفقیت نسلهای قبلی هوراکان است. در حالی که هیچ عنصر پیشرانه هیبریدی عصر جدید در این خودرو وجود ندارد شاسی لامبورگینی تکنیکا دارای سخت افزار پیشرفتهای است که در طول سالها به طور مداوم اصلاح شده است. این شامل سیستم یکپارچه مدیریت دینامیک خودرو یا LDVI است که تمام کمکهای راننده فعال، کشش، پایداری، ترمز ضد قفل و سیستمهای تعلیق فعال را در یک مغز دیجیتال متمرکز میکند.
همچنین مقدار قابل توجهی از سخت افزارهای پیشرفته شاسی مانند فرمان چرخ عقب و دمپرهای مغناطیسی تعبیه شده است. موتور ۵.۲ لیتری V ۱۰، خروجیهای خود را با هوراکان STO کنونی به اشتراک میگذارد. اوج قدرت این موتور ۶۳۰ اسب بخار در ۸۰۰۰ دور در دقیقه است..
نیرو از طریق یک دیفرانسیل محدود مکانیکی از طریق یک گیربکس هفت سرعته دوکلاچه به چرخهای عقب منتقل میشود و با وجود داشتن تنها دو چرخ متحرک، هنوز هم میتواند در زمانی که شرایط اجازه دهد، در عرض ۳.۲ ثانیه سرعت خود را از ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برساند. حداکثر سرعت این خودرو ۳۳۹ کیلومتر در ساعت است.
ممکن است تصور کنید همه اینها را پیش از این نیز شنیدهاید، اما در جادههای پر پیچ و خک، چالشبرانگیز و باریک بریتانیا، خودروهای کمی از این نوع وجود دارند که رانندگی با آن به اندازه رانندگی با لامبورگینی تکنیکا سرگرمکننده باشد.
منبع: همشهری