(ویدئو) دزدی عجیب و غریب یک میلیون سکه از کامیون حمل سکه

(ویدئو) دزدی عجیب و غریب یک میلیون سکه از کامیون حمل سکه

مقامات فیلادلفیا می‌گویند سارقانی که مشخص نیست چند نفر بودند، شبانه وارد کامیون حمل سکه شدند و با کوهی از سکه ۱۰ سنتی مواجه شدند. ارزش کل این سکه‌ها ۷۵۰ هزار دلار اعلام شده است. به گفته مقامات، سارقان موفق شدند حداقل یک میلیون سکه ۱۰ سنتی، معادل ۱۰۰ هزار دلار را با خود ببرند.

کد خبر : ۱۳۰۱۷۱
بازدید : ۲۶

پلیس فیلادلفیا در حال بررسی یک سرقت عجیب است که در آن یک میلیون سکه به ارزش ۱۰۰۰۰۰ دلار از پشت یک کامیون به سرقت رفت.

پنجشنبه شب، ۲۴ فروردین، کامیونی با بار بیش از دو تُن سکه ۱۰ سنتی، که در محوطه یک فروشگاه بزرگ در فلوریدا پارک شده بود، هدف یک سرقت عجیب و غریب قرار گرفت، اما نکته عجیب این بود که وقتی پلیس به صحنه جرم رسید، با کوهی از سکه‌های ۱۰ سنتی که در محوطه پارکینگ پراکنده شده بود، مواجه شد.

بار این کامیون، سکه‌های ۱۰ سنتی در مجموع به ارزش ۷۵۰ هزار دلار بود که قرار بود از ضرابخانه ایالات متحده آمریکا به ایالت فلوریدا منتقل شود.

راننده، کامیون را تنها برای چند ساعت استراحت شبانه در پارکینگ فروشگاه رها کرده بود و ساعت ۶ صبح روز بعد، با صحنه عجیب سکه‌های پراکنده مواجه شد.

مأموران در ساعت ۶ صبح روز پنجشنبه به گزارش‌های مربوط به سرقت پاسخ دادند، اما تا رسیدن آنها، محوطه خالی بود و هزاران سکه در سراسر پارکینگ پراکنده شده بود.

مشخص نیست که آیا فقط یک دزد وجود داشته یا اینکه دزدی شامل گروهی از افراد بوده است. هیچ بازداشتی صورت نگرفته است.

مقامات معتقد نیستند که راننده هدف قرار گرفته است، اما می‌گویند که شرایط مربوط به این حادثه عجیب است. آن‌ها می‌گویند این روش معمول است که رانندگان کامیون‌های خود را در طول شب پارک می‌کنند تا صبح وارد جاده شوند.

به گفته کاپیتان جان رایان از اداره پلیس فیلادلفیا، سرقت محموله در این منطقه بسیار رایج است.

او گفت: دزدی‌های محموله‌ای زیادی در فیلادلفیا رخ داده است، جایی که گوشت و مرغ، تلویزیون، یخچال، مشروبات الکلی و ... به سرقت رفته است.

ساکنان محله با صدای هلیکوپتر‌هایی که منطقه را برای یافتن مظنون جستجو می‌کردند از خواب بیدار شدند. پلیس در حال بررسی فیلم‌های نظارتی در پارکینگ است تا بفهمد چه کسی وارد تریلر شده و آیا آن‌ها همدستی داشته اند یا خیر. تحقیقات ادامه دارد و تاکنون کسی دستگیر نشده است.

منبع: فرارو

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید