مونتاژ پورشه کاین فیس لیفت؛ این شاسی بلند مشهور از اسلواکی تا مالزی!

مونتاژ پورشه کاین فیس لیفت؛ این شاسی بلند مشهور از اسلواکی تا مالزی!

اکنون پورشه کاین در آستانه معرفی یک فیس لیفت جدید قرار دارد که تصاویر کامل آن منتشر نشده، اما برخی منابع، نمونه‌هایی از دماغه و کابین آن را به اشتراک گذاشته اند...

کد خبر : ۱۳۰۲۸۷
بازدید : ۴۶۶۲

پورشه کاین قطعا جز مشهورترین خودرو‌های کلاس شاسی بلند در تاریخ صنعت خودرو محسوب می‌شود. اولین بار در سال ۲۰۰۲ معرفی و تا کنون روی خط تولید پورشه قرار دارد. جالب آنکه این رعنای آلمانی سابقه مونتاژ در اسلواکی، آلمان و مالزی را در کارنامه خود دارد. کاین اکنون در نسل سوم خود قرار دارد.

اکنون پورشه کاین در آستانه معرفی یک فیس لیفت جدید قرار دارد که تصاویر کامل آن منتشر نشده، اما برخی منابع، نمونه‌هایی از دماغه و کابین آن را به اشتراک گذاشته اند.

چراغ‌های جلوی ماتریسی اچ دی جدید که میزبان ۱۶۳۸۴ میکرو ال ئی دی پیشرفته و بسیار فشرده هستند. همچنین استفاده از ۲ چیپ هوشمند بسیار پیشرفته برای هر یک از چراغ‌های اصلی جلو به منظور بهبود عملکرد تطبیقی این قسمت از بروزرسانی‌های مهم کاین فیس لیفت است.

میزان روشنایی هدلایت‌ها نیز بسیار خیره کننده است، زیرا فاصله‌ای نزدیک به ۶۰۰ متر را روشن می‌کند. گرافیک داخلی چراغ‌های جلو نیز بهبود یافته و سطح پوشش بیشتری را شامل می‌شود. جالب آنکه پورشه از مصرف بهینه انرژی در این چراغ‌ها نیز خبر داده و به رغم بهبود قدرت و عملکرد، مصرف کمتری در مقایسه با نسل قبلی دارند.

در رابطه با پیشرانه نیز صحبت از حضور تپنده ۶ سیلندر ۳ لیتری توربوشارژ برای تریم پایه است که برابر با ۳۴۹ اسب بخار خروجی و ۳۶۹ پوندفوت گشتاور دارد. این یعنی ۱۴ اسب بخار و ۳۷ پوندفوت گشتاور بیشتر در مقایسه با مدل پیش از فیس لیفت. در کاین اس دیگر خبری از پیشرانه ۶ سیلندر نیست و به جای آن از نمونه ۴ لیتری ۸ سیلندر ۴۶۸ اسب بخاری با گشتاور ۴۴۲ پوندفوت استفاده خواهد شد.

تریم پرچمدار کاین یعنی کوپه توربو جی تی نیز خروجی تحسین برانگیز ۶۵۱ اسب بخار را همراه خود دارد که در مقایسه با نسخه پیش از فیس لیفت حدود ۲۰ اسب بخار بهبود را نشان می‌دهد و گشتاور بدون تغییر همان ۶۲۷ پوندفوت مدل قبلی است. تریم ئی-هیبرید نیز ۴۶۳ اسب بخار خروجی و ۴۷۹ پوندفوت گشتاور دارد. تحلیل این اعداد نیز بدین شکل است که خروجی پیشرانه ۸ اسب بخار بهبود دارد، اما گشتاور ۳۹ پوندفوت کاهش یافته است.

تمامی این تریم‌ها از جعبه دنده ۸ سرعته اتوماتیک و سامانه تمام چرخ محرک استفاده می‌کنند. در تریم هیبریدی از بسته باتری ۲۵.۹ کیلووات ساعت استفاده شده که جایگزین بسته باتری ۱۷.۹ کیلووات ساعت فعلی خواهد شد. همراه مدل‌های هیبریدی، شارژر ۱۱ کیلووات ساعت ارائه می‌شود که در مدل پیش از فیس لیفت نمونه ۷.۲ کیلووات ساعت آپشنال بوده است. پورشه در نظر دارد برای بازار چین یک تریم ۴ سیلندر ۲ لیتری را ارائه کند که قیمت مناسب‌تر و مشتریان بیشتری را پوشش دهد.

تصاویر کابین مدل فیس لیفت را نیز مشاهده می‌کنید که هنوز اطلاعات مورد تایید آن ارائه نشده، اما همانطور که در تصاویر مشخص است، بخش بیشتری از کنسول اصلی جلو به نمایشگر‌های دیجیتال اختصاص یافته است.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید