پیش بینی هوای تهران در تعطیلات پایان هفته؛ در کدام مناطق باران می بارد؟

پیش بینی هوای تهران در تعطیلات پایان هفته؛ در کدام مناطق باران می بارد؟

اداره کل هواشناسی استان تهران، وضعیت جوی این استان را برای آخر هفته اعلام کرد.

کد خبر : ۱۳۰۶۳۴
بازدید : ۵۷۲۱

بر اساس آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی وضعیت جوی استان تهران طی سه روز آینده با توجه به پایداری هوا آسمان صاف تا قسمتی ابری، گاهی وزش باد و در ارتفاعات به‌ویژه ارتفاعات بالادست و شمال‌ شرقی در ساعات بعد از ظهر با رشد ابرهای جوششی فصلی گاهی رگبار و افزایش سرعت وزش باد با احتمال رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.با توجه به پایداری هوا در برخی مناطق استان، افزایش غبار به‌صورت موقتی دوراز انتظار نیست.

از پنجشنبه شب(۳۱ فروردین) با فعالیت سامانه بارشی ضعیف در استان به‌تدریج افزایش ابر و برای روز جمعه (۱ اردیبهشت) آسمان نیمه‌ابری تا ابری و در ساعات عصر و شب در بیشتر نواحی استان رگبار باران، وزش باد، گاهی وزش باد شدید به‌ویژه در نواحی جنوبی و در نیمه‌شمالی و ارتفاعات با احتمال رعدوبرق مورد انتظار است.

برای روز شنبه ( ۲ اردیبهشت) پدیده غالب در سطح استان وزش باد در نواحی جنوبی گاهی وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

از فردا تا روز جمعه روند افزایش تدریجی دما سپس برای روز شنبه کاهش نسبی دما مورد انتظار است.

براساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، آسمان تهران چهارشنبه (۳۰ فروردین‌) قسمتی ابری، گاهی وزش باد ملایم با حداقل دمای ۱۵ و حداکثر دمای ۲۵ درجه سانتیگراد و در روز پنجشنبه (۳۱ فروردین‌) کمی ابری و از بعد از ظهر افزایش ابر و در شب وزش باد با حداقل دمای ۱۷ و حداکثر دمای ۲۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی شده است.

طبق اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه ورامین و فرودگاه امام خمینی(ره) با بیشینه دمای ۲۴ درجه سانتیگراد گرم‌ترین نقاط استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده‌اند.

منبع: همشهری
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید