قاتل سریالی چرا زن‌ها را می‌کشد؟ /یکی از مظنون‌ها اعتراف کرد؛ اما فقط به یک قتل!

قاتل سریالی چرا زن‌ها را می‌کشد؟ /یکی از مظنون‌ها اعتراف کرد؛ اما فقط به یک قتل!

 قتل هولناک ۲ زن در شهرستان آباده موجی از ترس و وحشت را بین زنان این شهر به وجود آورده به طوری که جرات بیرون رفتن از خانه را ندارند.

کد خبر : ۱۳۰۷۳۲
بازدید : ۸۵۶۲

قتل هولناک ۲ زن در ۲ هفته اخیر در شهرستان آباده در استان فارس موجی از ترس و وحشت را در این شهر به‌ویژه میان زنان و دختران به‌وجود آورده است تا جایی که در روزهای گذشته برخی از زنان از ترس از خانه‌هایشان خارج نشدند و همه امیدشان این بود که پلیس هر چه زودتر عامل یا عاملان این جنایات را دستگیر کند.

نقطه شروع این ماجرا، گم شدن زنی حدودا ۶۰ساله در آباده بود؛ زنی که به‌گفته خانواده‌اش برای انجام کاری از خانه خارج و پس از آن ناپدید شده بود. خانواده این زن برای پیدا کردن او همه‌جا را گشتند تا اینکه جسد غرق خون زنی در یکی از خیابان‌ها پیدا شد. بررسی‌ها نشان می‌داد که جسد متعلق به همان زن گمشده است اما اینکه وی توسط چه‌کسی و با چه انگیزه‌ای به قتل رسیده، سؤالی بود که پاسخی برای آن وجود نداشت.

در این شرایط تیمی از کارآگاهان جنایی برای دستگیری عامل یا عاملان جنایت وارد عمل شدند تا اینکه چند روز بعد اتفاقی مشابه رخ داد. این بار زنی ۵۵ساله که برای انجام کارهای اداری از خانه‌شان خارج شده بود، ناپدید شده و اثری از وی نبود. با ناپدید شدن دومین زن، حساسیت ماجرا دوچندان شد. خصوصا اینکه هر دو زن میانسال بودند و هیچ اختلاف و مشکلی با خانواده‌هایشان نداشتند و زندگی کاملا عادی و معمولی‌ای در کنار همسر و فرزندانشان داشتند.

جنایت هولناک

عصر همان روزی که زن ۵۵ساله گم شد، در یکی از جاده‌های خارج از شهر آباده نیم‌تنه زنی پیدا شد. نیم‌تنه‌ای بدون سر و دست و پا که قابل شناسایی نبود. بررسی‌ها نشان می‌داد که عامل یا عاملان این جنایت، پس از قتل این زن جسد او را مثله و نیمه‌تنه وی را در جاده‌ای در اطراف شهر رها کرده بودند. خبر پیدا شدن این جسد مثل بمب در شهر صدا کرد. به سرعت برق سیلی از شایعات در کوچه‌پس‌کوچه‌های آباده به جریان افتاد و موجی از ترس و وحشت را میان مردم، مخصوصا زنان به‌وجود آورد.

زنی جوان که یکی از ساکنان آباده است می‌گوید: من در همسایگی یکی از زنانی زندگی می‌کنم که به قتل رسیده است. باورتان نمی‌شود پس از این حوادث، چه شایعات هولناکی در شهر پیچیده. عده‌ای می‌گویند که تعداد زنانی که به قتل رسیده‌اند ۴نفرند و برخی می‌گفتند که قاتلان به زنانی حمله می‌کنند که تنها از خانه خارج می‌شوند.

وی ادامه می‌دهد: شاید باورتان نشود اما همین شایعات باعث شده که از ۳یا ۴روز قبل، خودم را در خانه حبس کنم و جرأت بیرون رفتن از خانه را نداشته باشم. حتی چند نفر از دوستانم هم وضعیتی مثل من دارند و همه ما امیدواریم که عاملان این جنایات هر چه زودتر دستگیر شوند.

دستگیری ۲مظنون

شواهد زیادی وجود داشت که نشان می‌داد هر دو جنایتی که در آباده رخ داده‌اند با هم ارتباط دارند و از سوی یک نفر یا یک باند رخ داده‌اند. هر چند از نخستین قربانی مقداری طلا سرقت شده بود، اما دومین قربانی هیچ وسیله باارزشی همراه خود نداشت و معلوم نبود که انگیزه این جنایات سرقت یا چیز دیگری است.

در این شرایط تیم‌های ویژه‌ای از کارآگاهان جنایی استان فارس نیز وارد ماجرا شدند و بررسی‌های تخصصی و رصد دوربین‌های مداربسته و تحقیق از شاهدان به‌طور گسترده‌ای ادامه یافت تا اینکه نخستین سرنخ‌ها به‌دست آمد؛ سرنخ‌هایی از ۲مرد که پلیس احتمال می‌داد در این جنایات نقش دارند.

به این ترتیب دستور بازداشت هر دوی آنها صادر شد و تیم‌های عملیاتی با محاصره مخفیگاه این دو نفر در نقاط مختلف شهر، موفق شدند شامگاه دوشنبه هر دوی آنها را دستگیر کنند. آنها پس از دستگیری به اداره آگاهی منتقل شدند و یکی از آنها در تحقیقات به قتل یک زن و مثله کردن جسد او اعتراف کرد اما هر دو مظنون در برابر قتل دوم سکوت کرده‌اند.

تحقیق از آنها برای کشف اسرار جنایات هولناک آباده ادامه دارد.

منبع: همشهری

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید