کمپین تبلیغاتی؛ دسته گل جدید هوش مصنوعی!

کمپین تبلیغاتی؛ دسته گل جدید هوش مصنوعی!
کد خبر : ۱۳۱۰۲۴
بازدید : ۴۷۰۹

مشتریان با کمک این ابزار می‌توانند محتوای خود مانند عکس، متن و ویدیو را ترکیب کنند و کمپین تبلیغاتی خود را بسازند.

براساس گزارشی که توسط فایننشال تایمز منتشر شده، ظاهراً گوگل قصد دارد در ادامه برنامه‌های خود در زمینه هوش مصنوعی، این بار به سراغ بخش تبلیغات خود برود.

فایننشال تایمز در گزارش خود اشاره می‌کند که گوگل به مشتریان تبلیغاتی خود، ارائه‌ای را نشان داده که نحوه تقویت برنامه‌های تبلیغاتی آن با هوش مصنوعی مولد را به تصویر می‌کشد. طبق این ارائه، مشتریان گوگل قادر خواهند بود تا محتوایی مانند متن، تصویر و ویدیو را به سیستم‌های هوش مصنوعی گوگل ارائه کنند و سپس با کمک آن، محتوا‌ها را «ریمیکس» کنند تا برای اهداف خود تبلیغات ایجاد کنند.

در این گزارش همچنین گفته شده که ابزار گوگل احتمالاً در برنامه Max Performance این شرکت ادغام خواهد شد که نمایی کلی از کمپین‌های مشتریان آن ارائه می‌کند. باید به این نکته اشاره کرد که Performance Max در حال حاضر نیز برای شخصی‌سازی هزینه تبلیغات از یادگیری ماشینی استفاده می‌کند، اما فقط می‌تواند توصیه‌های استراتژیک ارائه کند. به‌روزرسانی‌های جدید محتوای خلاقانه‌ای که مستقیماً در تبلیغات استفاده می‌شود را به مشتریان ارائه خواهد کرد.

گوگل در حالی از این تصمیم خبر داده است که در چند وقت گذشته، نگرانی‌های زیادی درباره هوش مصنوعی شکل گرفته است. از جمله اتفاقاتی که اخیراً در دنیای هوش مصنوعی رخ داده، می‌توان به هشدار کمیسیون تجارت فدرال (FTC) اشاره کرد که گفته بود هوش مصنوعی می‌تواند کلاهبرداری‌های آنلاین را افزایش دهد. علاوه بر این، شرکت سرمایه‌گذاری Team۸ نیز در گزارش دیگری گفته بود که استفاده از ابزار‌های هوش مصنوعی مانند ChatGPT می‌تواند اسرار شرکت‌ها را در معرض خطر قرار دهد

اگر به یاد داشته باشید، اوایل سال جدید، شرکت متا نیز از برنامه مشابهی رونمایی کرده بود. در آن زمان، «اندرو باسورث»، مدیر ارشد فناوری این شرکت، در مصاحبه‌ای با Nikkei Asia، اعلام کرد که آن‌ها انتظار دارند بتوانند ابزار‌هایی را برای ایجاد تبلیغات با هوش مصنوعی معرفی کنند که سایر شرکت‌ها با کمک آن می‌توانند تصاویر متفاوتی بسازند.

منبع: دیجیاتو

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید